فروش درب چوبی و کابینت

2 هفته قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 303269
    شعار کسب و کارقیمت مناسب کیفیت عالی
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, فروش اینترنتی, فضای باز, امکانات توان یابان, مناسب برای کودکان, بیرون بر, ارسال رایگان, اینترنت رایگان, موسیقی زنده, فروش اقساطی

تولید و فروش درب داخلی و ضد سرقت
صنایع درب و دکوراسیون مدرن کستر پیروزان فعالیت خود را از سال 1378 با هدف تولید و اجرای درب و دکوراسیون آغاز نموده است . این صنایع از بدو تاسیس با بهره گيري از استانداردها و متدهاي جديد توليد و با پشتوانه تيم فني متشکل از متخصصين با تجربه و کارشناسان ارشد تولید توانسته است پروژه هاي موفق متعددي را به مرحله اجرا در آورد. اين شرکت از ابتداي فعاليت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان خود توانسته است اجراي بيش از 500 پروژه موفق را بر اساس آخرين دستاوردهاي علمي و فني روز در کارنامه خود به ثبت برساند.
ما مفتخریم در صنف درب و دکوراسیون به کمک هنرمندان و صنعت کاران ذبده و هنر آفرین این صنعت آنچه را که شما بخواهید به وجود آوریم . صنایع درب و دکوراسیون مدرن گستر پیروزان در حال حاضر مجهز به ماشین الات روز دنیا بوده ، و در فضا و شرایطی کاملا استاندارد در راستای توسعه چرخه اقتصاد ملی فعالیت می نماید . تخصص اصلی این شرکت ، تولید درب و کابینت های تمام چوب لوکس ، درب های ضد سرقت ، درب های ضد حریق ، در بهای CNC ، HDF ، MDF ، ABS ، PVC اجرای پارکت و پارتیشن بندی می باشد .
شماره تماس : 22365245-021 – 22354556-021
همراه : 09190342550

سعادت آباد خیابان صدف پلاك ۱۵ واحد ۱۸

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه