فروش عمده رنگ سه جزئی مشکی گرانیت با کمترین قیمت

10 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 255196
    استانتهران
    شهرتهران

با کیفیت ترین رنگ سه جزئی مشکی گرانیت را به صورت عمده از ما بخواهید. شرکت صنعتی و تحقیقاتی پارابین با 15 سال سابقه فعالیت خود را در زمینه تولید و توسعه محصولات شیمیایی ساختمان از جمله رنگ سه جزئی مشکی گرانیت، چسب سنگ، واکس سنگ، چسب کاشی و …آغاز نمود.

این شرکت در سال 1386 تحت عنوان پارابین وارد عرصه تولید رنگ سه جزئی سنگ گرانیت و دیگر محصولات شده است. پارابین فروش عمده رنگ سه جزئی مشکی گرانیت را از همان ابتدای سال شروع کرد و توانست توجه افراد زیادی را به خود کسب کند. مجموعه پارابین عضو رسمی انجمن تولید کنندگان مواد ساختمانی ایران بوده و تمامی محصولات این شرکت دارای پروانه استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشند.
بی شک در صورت همکاری با مجموعه ما در پروژه های خود، پارابین انتخاب اول و آخرتان خواهد شد. به بیان دیگر اولین همکاری به همکاری مادالعمر تبدیل خواهد شد. خرید عمده از این مجموعه یکی از خریدات بدون ریسک و با تضمین شما محسوب می شود.
عجله کنید همین الان برای همکاری با مجموعه تولیدی پارابین و اطلاعات بیشتر در زمینه فروش عمده رنگ سه جزئی مشکی گرانیت وارد سایت شده و با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل بفرمایید.
رنگ سه جزئی مشکی گرانیت چیست؟
رنگ سه جزئی مشکی گرانیت از بهترین معجزه ها برای سنگ های مشکی است.
این پرمیوم برای تقویت و یک نواخت کردن رنگ سنگ های مشکی و کدر طراحی شده است. رنگ سنگ گرانیت سطح سنگ را مشکی تر و هم گن تر می کند. از این محصول برای بازیابی سنگ های سوخته و مات و بور میتوان استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه