فروش عمده و خرده تجهیزات پزشکی در یزد مدیکال

9 ماه قبل در یزد ، یزد
کد آگهی : 261888
    قیمت1 تومان
    استانیزد
    شهریزد
    امکاناتفروش اینترنتی, مناسب برای کودکان

فروش عمده و خرده تجهیزات پزشکی یزد مدیکال

فروشگاه یزد مدیکال با بیش از 10 سال تجربه در ارائه تجهیزات پزشکی ، به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌ها در این صنعت شناخته می‌شود.
فروشگاه ما به عنوان یکی از رهبران در بخش فروش عمده و خرده تجهیزات پزشکی ، محصولات متنوعی از جمله فشارسنج ، تب سنج ، دستگاه تست قند خون ، ترازو ، بخور سرد (رطوبت ساز) را با گارانتی معتبر به شما ارائه می‌دهد. ما به کیفیت بالا و قابل اعتماد محصولاتمان افتخار می‌کنیم و تضمین می‌کنیم که تمامی محصولات ما با استانداردهای بین‌المللی سازگار هستند.

همچنین ، ما آماده همکاری در زمینه فروش و خدمات پس از فروش می‌باشیم. با تیم متخصص و دلسوزمان می‌توانید از مشاوره‌های حرفه‌ای و پاسخگویی سریع به سوالات و نیازهایتان بهره‌ بگیرید.

فروشگاه یزد مدیکال نمایندگی انحصاری پخش محصولات شرکت صاعقه و گل (تولید کننده بخور سرد) ، شرکت یونیک (تولید کننده کیف ابگرم و کفی سیلیکونی طبی) ، شرکت ایزی لایف ( فشارسنج و طب سنج ) ، شرکت ویکس و انی ساز ( تولید کننده بخور گرم ) میباشد.
برای دریافت عاملیت فروش در شهر خود و استعلام قیمت همکاری میتوانید همین الان با ما تماس بگیرید یا به شماره های ما در ایتا و واتساپ پیام دهید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه