فروش لوازم خرج کار و انواع زیپ و سرزیپ به صورت طاقه ای و خرد در میدان منیریه

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 112811
    قیمت1,500 تومان
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتکارت خوان

فروش انواع زیپ و سرزیپ در فروشگاه قماشین
انواع زیپ های موجود در قماشین اعم از زیپ های کاپشنی – طرح فلز – پلاستیکی – اتومات – فلزی -مخفی میباشد .
زیپ های کاپشنی در تمامی رنگ ها به صورت استخونی و پلاستیکی میباشند و این زیپ ها در 50 سانت و 70 سانت هستند . کیفیت دندانه های آن بسیار مقاوم است به همین دلیل در لباس هایی که نیاز به باز و بسته شدن زیاد دارند مانند سویشرت ها -کاپشن ها و لباس فرم استفاده میشود .به این زیپ ها زیپ های جدا شونده نیز میگویند .در بسته های 100 تایی ارائه میشود .

زیپ های طرح فلز : این زیپ ها به علت ارزان بودن و ظاهر شیک طرفداران زیادی دارد .از این زیپ ها در جیب های لباس کار و جامدادی استفاده میشود . این زیپ در بسته های 100 تایی ارائه میشود و در سایز های 18- 10 -12- 15 موجود است .

زیپ های مخفی موجود قماشین را میتوان در انواع لباس مجلسی و کاپشن – لباس عروس استفاده کرد . این زیپ در بسته های 100 تایی و در طول 20 سانت و 50 در تمامی رنگ ها به فروش میرسد .

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه