فروش ملک تجاری در پاساژ با امکانات پیشرفته

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 233537
    قیمت24,000,000,000 تومان
    نوعفروشی
    استانتهران
    خیابانتهرانپارس
    متراژ60
    تعداد اتاقیک
    امکانات جانبیپارکینگ

اگر به دنبال یک فرصت سرمایه گذاری پربازده در منطقه هستید، پیشنهاد می کنیم که به فروش ملک تجاری در پاساژ ما توجه کنید. این ملک تجاری شامل 4 واحد تجاری با متراژ مختلف می باشد و دارای 400 واحد پارکینگ برای رفاهی بیشتر مشتریان ماست.

در این پاساژ، هایپر استاری عظیم وجود دارد که شامل آخرین تکنولوژی ها و امکانات برای بهترین خدمات به مشتریان است. همچنین، شهربازی کودکان و سینما به مشتریان این فضای خرید شگفت انگیز ارائه می شود.

این ملک تجاری تجهیزات مدرن و نوسازی دارد و برای بهترین خدمات به مشتریان خود، از آخرین تکنولوژی ها استفاده می کند. همچنین، با بهترین موقعیت تجاری در منطقه، این ملک تجاری به شما فرصتی برای سرمایه گذاری با بیشترین رشد سرمایه و درآمد فراهم می کند.

با توجه به تمامی این خصوصیات، فروش ملک تجاری در پاساژ ما یک فرصت بی نظیر برای سرمایه گذاری است. با ما تماس بگیرید و این فرصت را از دست ندهید.
بام الست

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه