فروش میلگرد ترانس

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 179802
    استانتهران

فروش میلگرد ترانس
میلگرد ترانس نوعی میلگرد کششی با مقاومت بالاست که ظاهر زیبا و صیقلی ، آن را از دیگر انواع میلگرد متمایز میکند.

این میلگرد فولادی ابتدا تحت عملیات نورد گرم تولید شده وسپس با پولیش زدن، سطح آن صاف و یکدست میشود.

دسته بندی میلگرد ترانس
میلگرد ترانس با توجه به کیفیت و نحوه پولیش زنی و میزان صیقلی بودنش به دو دسته تک و دو پولیش تقسیم می شود. لازم به ذکر است جنس و ضخامت میلگرد هم در تقسیم بندی این فولاد مهم است .

1: میلگرد ترانس تک پولیش
میلگردها کارخانه ها به صورت میله های فولادی است که طی عملیات نورد گرم تولید شده و ظاهری ناهموار و تیره دارند، سپس با پولیش زنی، زائده های سطح آن برطرف شده و یکدست و صیقلی میشود.
2 : میلگرد ترانس دو پولیش
عملیات پولیش زنی برای ترانس دو پولیش دو گانه یا دو مرحله ای است بنابراین شفافیت سطحی آن بیشتر و ظاهر این میلگرد ترانسی آینه ای است. کاربرد اصلی آن همانند ترانس تک پولیش در قسمت هایی که هم باید از خاصیت مقاومت آنو هم از زیبایی حایز اهمیت است و البته حساسیت صاحب کسب و کار و صنعتگر بسیار بالاست و ترجیح می دهد از میلگرد دو پولیش ترانسی بجای تک پولیش استفاده کند البته قیمت ترانس دو پولیش بالاتر از نوع تک پولیش آن است .
فولاد کوروش عرضه کننده انواع میلگرد ترانس آهن و ترانس Ck45
برای آگاهی از قیمت میلگرد ترانس با تلفن 09123646343 و 09981417131 تماس حاصل فرمایید .

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه