فروش پمپ وکیوم آب در گردش

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 198257
    استانتهران

شرکت مهندسی مبنا پیشرو تجهیز بعنوان پایگاه تخصصی هوای فشرده تولید کننده انواع پمپ های وکیوم آب در گردش و پکیج های وکیوم مایع در گردش می باشد.
پمپ های وکیوم آب در گردش با مکانیزم ایجاد رینگ آب توانائی تولید خلاء را دارند و همچنین پمپ فوق در حالت عکس امکان دمندگی را دارد. پمپ های وکیوم آب در گردش با توجه به ایجاد خلاء و دمش در بسیاری از صنایع از جمله صنایع غذائی، پزشکی، شیمیائی و … کاربرد دارند.
پمپ های وکیوم آب در گردش تولیدی شرکت مهندسی مبنا پیشرو تجهیز در دو تیپ یک مرحله ای و دو مرحله ای بصورت سوار بر شفت و کوپلینگی و با ظرفیت های 40 متر مکعب بر ساعت تا 800 متر مکعب بر ساعت تولید می گردد.
جهت آشنائی بیشتر با محصول فوق و سایر محصولات و خدمات شرکت مهندسی مبنا پیشرو تجهیز و دریافت مشخصات فنی، کاتالوگ، پویالوگ، مقالات و اخبار مرتبط با پمپ های وکیوم لطفا از سایت این شرکت بازدید فرمائید.
نام شرکت: مهندسی مبنا پیشرو تجهیز
آدرس: (تهران، انتهای بلوار آبشناسان) (تهران، بلوار دادمان) (تهران، شهرک صنعتی گلگون)
تلفن: 44957553 – 021
44355269 – 021
همراه و واتس آپ: 09399614955

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه