فروش چسب کاشی سرمیکس ، بونافیکس و دکه فیکس

2 هفته قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 232666
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

شرکت شیمی مشکات با تولید محصولات شیمیایی ساختمانی با کیفیت و عملکرد برتر، به بهبود و ارتقای کیفیت ساخت و سازها و سازماندهی بهتر فضاهای داخلی و خارجی کمک می کند.
از جمله محصولات شیمیایی ساختمانی شرکت شیمی مشکات، چسب کاشی سرمیکس ، بونافیکس و دکه فیکس با خصوصیاتی مانند قابلیت چسبندگی بالا، مقاومت در برابر آب و رطوبت، خشک شدن سریع و عدم تغییر رنگ است که برای چسباندن کاشی‌های دیواری، سرامیکی و موزاییکی (اسلب و پرسلان) مناسب است.
پودر بندکشی ضدآب و آنتی‌باکتریال شرکت شیمی مشکات با خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر آب و رطوبت، عدم تغییر رنگ و قابلیت اجرای سریع و آسان، به ایجاد سطوح صاف و صیقلی شده برای کف‌ها و دیوارهای ساختمانی استفاده میشود.
ملات هم تراز شرکت شیمی مشکات با خصوصیاتی مانند قابلیت تراکم و ثبات فوق‌العاده، عدم شکستگی، عدم جذب آب و مقاومت در برابر حرارت و تغییرات دما، به ایجاد سطحی صاف و هم تراز برای دیوارها و سقف‌های ساختمانی کمک می کند.
چسب بتن شرکت شیمی مشکات با خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر فشار، چسبندگی بالا، مقاومت در برابر آب و رطوبت، قابلیت تحمل ارتعاشات و تغییرات دما، مناسب برای اجرای پروژه‌های بتنی است.
با محصولات شیمیایی ساختمانی شرکت شیمی مشکات، شما می توانید با خیالی آسوده به داشتن یک ساختمان با کیفیت و برازنده با استانداردهای روز دنیا دست پیدا کنید .
جهت اطلاع از قیمت انواع چسب کاشی و پودر بندکشی و… با دفتر تماس حاصل فرمایید .
-امکان ارسال به سراسر کشور و اعطای نمایندگی فروش
02188066363
خیابان ملاصدرا. خیابان شیراز جنوبی . خیابان برزیل غربی . پلاک 29

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه