فیلتر بنزین سانتافه 2010 (311122P000) برند جنیون

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 103964
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

فیلتر بنزین سانتافه 2010 (311122P000) از برند جنیون ساخت کره جنوبی از جنس کاغذ مخصوص بسیار مرغوب و با کیفیتی می باشد و برای داشت کارایی بیشتر و عمل فیلتراسیون دقیق ذرات گرد و غبار به صورت چین دار ساخته شده و درون یک محفظه فلزی تعبیه می شود.
فیلتر بنزین سانتافه 2010 (311122P000) وظیفه جذب ناخالصی ها، آلودگی ها و رطوبت بنزین را برعهده دارد و در نهایت سوختی خالص و تمیز به موتور خودرو ارسال می کند. فیلترهای سوخت با گذشت زمان و جذ آلودگیها مسدود شده و خاصیت خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی بهتر است فیلتر فرسوده را با نمونه فابریک مشابه جایگزین کنید تا آسیبی به موتور خودروتان وارد نشود.
فیلتر بنزین سانتافه 2010 (311122P000) فابریک کره ای با بهترین و مناسب ترین قیمت در فروشگاه قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس عرضه شده و به سراسر کشور ارسال می گرد.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه