قیمت فر مو شش ماهه در تهران در مرکز تخصصی فر مو سیمین

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 149321
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

برای اطلاع از قیمت فر مو شش ماهه ریز می توانید با تنها مرکز تخصصی فر مو در ایران، مرکز تخصصی فر مو سیمین در ارتباط باشید.
فر دائم مو برای کسانی که دوست دارند همیشه مو آراسته و مرتبی داشته باشند بهترین راه حل است. اما باید توجه داشته باشید که برای فر دائم مو به مرکزی مراجعه کنید که به مو آسیبی وارد نشود. سالن سیمین تنها مرکز تخصصی مو فر ایران است که از بهترین مواد فر برای فر کردن مو شما عزیزان استفاده می‌کند. در سالن سیمین از کیفیت مواد فر برای فر دائم مو اطمینان داشته باشید. رضایت مشتریان عزیز در این سالن گویای کیفیت عالی و استفاده از مواد با کیفیت است. با انجام فر دائم مو در سالن سیمین دچجار ریزش مو نمی‌شوید و هیچگونه آسیبی به مو شما وارد نمی‌شود. در واقع با یکبار فر کردن مو خود در سالن سیسمن تمامی باورهای غلط درباره مو فر در ذهن شما پاک خواهد شد. چنانچه می‌خواهید مو خود را فر کنید می‌توانید برای رزرو نوبت فر دائم مو در سالن سیمین با ما در تماس باشید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه