لایت باکس| لایت باکس تجارت کالای آوا | لایت باکس آوا

8 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 121501
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

لایت باکس چگونه ساخته می شود؟

ساخت لایت باکس ها در دو مرحله انجام می شوند. مرحله اول ساخت لایت باکس شامل کارهای فلزی بوده که از برشکاری لیزر ورق شروع شده و سپس ورق های برش ورده با روش جوش لیزر جوشکاری می شوند و سپس جهت رنگ آمیزی به سالن رنگ منتقل می شوند. استفاده از رنگ پودری الکتروستاتیک و با ضخامت بالا علاوه بر اینکه مقاوت بدنه لایت باکس را در برابر خوردگی های اتمسفری و سایش بالا می برد، به لایت باکس زیبایی خاصی نیز می دهد.

در مرحله بعدی ساخت لایت باکس عملیات برق کشی روی بدنه فلزی و مونتاژ پلکسی که قبلا توسط دستگاه لیزر محصوص پلکسی برش خورده و فرم آن با دستگاه وکیوم فرمینگ (در صورت سفارش مشتری) در آمده و نقش لوگو یا برند مشتری روی آن ایجاد شده انجام می شود.

چاپ لایت باکس: ورق پلکسی در لایت باکس با استفاده از چاپ فلت یا استیکر های وینیلی با کیفیت که قابلیت ماندگاری بالایی دارند منقش می گردد.

پس از اتمام مونتاژ نهایی عملیات تمیز کاری و بسته بندی انجام می شود. به منظور جلوگیری از شکستگی لایت باکس در حمل، لایت باکس در پوشش نایلون های ضربه گیر (حبابدار) پیچیده شده و در کارتن بسته بندی می گردد.
تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از دوراهی قلهک، انتهای کوچه مسعود، کوچه مطهری، پلاک۱۱

:phone: تلفکس:

۲۶۴۰۰۰۳۴ ۲۱ (۹۸+)

۲۶۴۰۰۰۳۵ ۲۱ (۹۸+)

۲۶۴۰۰۰۳۶ ۲۱ (۹۸+)

تجارت کالای آوا
شرکت تجارت کالای آوا با بیش از 15 سال تجربه و مهارت در حوزه‌ی تبلیغات محیطی و بسته‌بندی، و به‌کار‌گیری دانش فنی روز و متخصصان کارآزموده‌ی خود، با ساخت، تولید و طراحی انواع استندچوبی، استند مفتول، استند تزریقی، استند پلکسی‌گلاس، استند فلزی، استند کارتن‌پلاست، استند هایم‌پک و استند کارتن مقوایی همواره همراه و پشتیبان تولیدکنندگان در نمایش بهتر و فروش بهینه محصولاتشان است.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه