این مورد فروخته شده است.

لیبل پرینتر xt300

8 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 226250
    شعار کسب و کارکسب و کار به سبک حرفه‌ای‌ها
    استانتهران

این چاپگر لیبل که جزو تجهیزات فروشگاهی پر کاربرد به حساب می‌آید برای مصارفی از جمله چاپ بارکد و لیبل ویژه مصارف اداری، تجاری، فروشگاهی و همینطور کارخانه‌ها تولید شده است و از کاربردهای آن می‌توان به چاپ وزن، قیمت، لیبل مشخصات، شماره سریال و اموال، تاریخ تولید و انقضا، پلمپ و… اشاره کرد.

لیبل پرینتر XT-300 بایامکس از تکنولوژی چاپ حرارتی بهره می‌برد. مخزن ریبون بسیار بزرگی دارد و قابلیت جای‌گیری رول ریبون بزرگ تا حداکثر 300 متر، عرض ریبون 30 تا 110 میلی‌متر و حداکثر قطر ریبون‏ 68 میلی‌متر را داراست. ریبون (Ribbon) نواری است که به جوهر آغشته شده و با حرارت دادن آن چاپ بر روی برچسب امکان پذیر است و چاپگر لیبل بایامکس عمل چاپ بر روی لیبل را با استفاده از ریبون انجام می دهد.وزن این محصول 2.8 کیلوگرم و ابعاد آن 22.6 × 17.1 × 28.5 cm است. نوع اتصالات این دستگاه USB ، LAN و USB است. چاپگر لیبل و بارکد بایامکس XT-300 از آلیاژی مقاوم و با کیفیت ساخته شده و طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

چرا بایامکس؟
طراحی و زیبایی منحصر به فرد
خدمات پس از فروش در سراسر ایران
17 هزار مشتری با رضایت 98 درصدی
گارانتی معتبر (تا3 سال) و 5 سال وارانتی 7 روز ضمانتِ برگشت وجه (بدون پرسش)
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا تماس بگیرید شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17
ترناسیستم: 02143000025
مسئول فروش خانم تهرانی : 09307589920
مشاور خرید تجهیزات آقای ایرانی : 09360180228

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه