مانیتور اندروید کرولا با قیمت مناسب در تیونینگ خودرو پارس آپشن

27 دقیقه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 64506
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

فروش انواع مانیتور اندروید کرولا با بالاترین کیفیت و دارای گارانتی در تیونینگ خودرو پارس آپشن مانیتور اندروید کرولا با طراحی منحصر به فردش داخل کابین خودرویتان را بسیار لوکس و پیشرفته جلوه می دهد.
با نقد و بررسی مانیتور اندروید کرولا دلایلی برای انتخاب این مانیتور با کیفیت وجود دارد که ما اینجا به آن ها اشاره می کنیم :
دارای پردازنده قدرتمند می باشد :
پردازنده مانیتور کرولا 8 هسته ای می باشد و هر 8 هسته همزمان با هم در حال اجرای دستورات شما هستند و عملیات های شما با سرعت بیشتری به نسبت 4 هسته ای انجام میگردد.
حافظه بالایی دارد:
مانیتور اندروید کرولا 4 گیگابایت رم دارد ،رم بالا به شما کمک میکند دستورات شما بدون کندی و هنگ انجام بگیرد و چندین برنامه به صورت همزمان بدون کوچکترین مشکلی کار کنند.
مجهز به مسیریاب و مپ های با بروزرسانی شده می باشد :
شما در مانیتور چندین مسیریاب دارید،انواع مسیریابهای آنلاین و آفلاین، با اتصال به اینترنت و استفاده از مسیریابهای آنلاین مانند WAZE شما به راحتی مقصد را پیدا می کنید و بدون این که در پیدا کردن مسیر گمراه شوید در کمترین زمان به مقصد خود می رسید.
شما عزیزان می توانید مانیتور اندروید کرولا را به راحتی از طریق تیونینگ خودرو پارس آپشن تهیه کنید پس به وب سایت ما رفته و با کارشناسان مجرب تیونینگ خودرو پارس آپشن در تماس باشید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه