مخزن پلی اتیلن 2000 لیتر

1 سال قبل در البرز
کد آگهی : 131698
    شعار کسب و کارصنعت آب پارس
    استانالبرز

پلی اتیلن نوعی پلاستیک پر مصرف در جهان است که در حجم و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. مواد پلیمری تشکیل‌دهنده این نوع پلاستیک اگر دارای کیفیت فود گرید باشند، بهترین منبع برای ذخیره‌سازی مایعات خواهند بود. زیرا کاملاً بهداشتی بوده و در برابر عوامل مختلف مقاوم هستند.
تانکر آب پلاستیکی با توجه به تعداد لایه‌هایی که در آنها استفاده می‌شود کاربردهای متفاوتی نیز دارد. برای مثال مخازن تک لایه برای نگهداری مواد شیمیایی و مخازنی با تعداد لایه‌های بیشتر برای نگهداری مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا دارای لایه‌های ضد آنتی باکتریال بوده و مانع از جلبک بستن آب می‌‌شوند.
تانکر آب پلاستیکی از لحاظ اتصالات از نمونه‌های فلزی بهتر است. علاوه بر این چون تانکرهایی که از جنس فولاد گالوانیزه ساخته می‌شوند بسیار سنگین هستند، مخزن پلی اتیلن برای فضاهایی که نیاز به جابجایی وجود دارد، گزینه مناسب‌تری خواهند بود. از سوی دیگر منابع فلزی به دلیل محدودیت در شکل‌دهی آنها، نمی‌توانند برای هر فضا و مکانی استفاده شوند. در صورتی که منبع آب پلی اتیلن امکان تولید در انواع شکل‌های هندسی را داشته و از این لحاظ برای مکان‌هایی که دارای محدودیت فضا هستند، مناسب می‌باشد.
مزایای منبع آب پلی اتیلن:
• مخزن آب پلی اتیلن دارای وزن کمتری بوده و به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد.
• این منبع آب برخلاف منابع فلزی در برابر خوردگی مقاوم بوده و طول عمر بیشتری دارند.
• به دلیل وجود مواد آنتی یو وی در برابر تابش اشعه فرابنفش خورشید مقاوم بوده و در طولانی مدت از بین نمی‌رود.
• موادی که در آن نگهداری می‌شود با گذشت زمان دچار تغییر بو و مزه نمی‌شوند. به همین دلیل از لحاظ مسائل بهداشتی در سطح بالایی قرار دارد. زیرا ماده‌ای غیر فعال بوده و با دیگر مواد واکنش نمی‌دهد.
• تانکر پلاستیکی از لحاظ قیمت جزو مخزن‌ آب ارزان قیمت محسوب شده و نسبت به سایر مخازن در بازار از طرفدارهای بیشتری برخوردار است.
نکات قابل توجه در هنگام استفاده از تانکر آب پلاستیکی
منبع آب پلی اتیلن اگر در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد ممکن است که در طولانی مدت خشک شود. این مسئله باعث افزایش احتمال شکستگی منبع می‌شود. بنابراین بهتر است برای پیشگیری از این مشکل، مخزن را در مکان‌های سرپوشیده و به دور از نور خورشید قرار دهید.
رنگی که برای مخزن پلی اتیلن انتخاب می‌کنید می‌تواند در آسیب‌پذیری آن نقش مهمی داشته باشد. تانکرهایی که به رنگ سیاه و آبی تیره هستند، به راحتی گرم می‌شوند. بدین ترتیب بالا رفتن دمای آب باعث رشد جلبک می‌شود. این مشکل بیشتر در مخازنی که یک لایه هستند رخ داده و در مخازن با لایه‌های بیشتر که به مخزن آنتی باکتریال نیز معروف هستند با چنین مشکلی مواجه نخواهید بود.
دسته بندی انواع منبع آب نسبت به تعداد لایه‌ها
منبع آب از جنس پلی اتیلن بر اساس نوع کاربردی که مصرف‌کننده از آنها خواهد داشت در لایه‌های مختلف تولید می‌شوند:
تک لایه
این نوع منبع آب تنها از یک لایه ساخته شده و معمولاً برای ذخیره مایعاتی که نیازی به دور ماندن از نور خورشید ندارند، مانند مواد شیمیایی و سوختنی، استفاده می‌شود. دلیل آن این است که پلی اتیلن‌های تک لایه توانایی دور نگه داشتن مایع درون تانکر پلاستی

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه