مرکز پخش محصولات ایران رادیاتور

2 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 11138
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

تولید پکیج ایران رادیاتور در انواع دیواری و زمینی گرمایشی در این شرکت از سال 1383 آغاز گردید. پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و خدمات پس از فروش مناسب و پاسخگوی خود، در همین مدت کوتاه توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید
پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می شوند که می توان به مدل های پکیج های دیواری و زمینی فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 اشاره کرد.
پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متنوعی می باشند. این تقسیم بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مصرف کننده می باشد. پکیج های مدل ECO – K – ES – E – M – L – LR پکیج های دو مبدل هستند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور محسوب میشوند. همچنین لازم به دکر است در هر کدام از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشد.
پکیج دو مبدل یا مونو ترمیک ایران رادیاتور (MONOTHERMIC)
در این نوع پکیج ها از دو نوع مبدل استفاده میگردد :
1. مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger)
2. مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه