معرفی کابینت سازی در یزد | ام دی اف ، هایگلاس ، ممبران ، اقساطی

2 سال قبل در یزد
کد آگهی : 135490
    قیمتتماس بگیرید
    استانیزد
    امکاناتفروش اقساطی

سفارش کابینت آشپزخانه یکی از بخش های پر هزینه ساخت و بازسازی منزل است .
و یکی از قسمت هایی که اگر به دست متخصص انجام نشود تقریبا میشه گفت تمام هزینه ساخت کابینت رو دور ریختید و جدا از هزینه ای که کردید ، سالهای سال باید با مشکلات کابینت آشپزخانه خود دست و پنجه نرم کنید و بسوزید و بسازید .
اگر شماهم به دنبال یک کابینت ساز حرفه ای و معتبر در استان یزد میگردید با ما همراه باشید .
پرتوچوب از سال 1396 کار خود را به صورت رسمی در شهر یزد شروع کرد و خوشحالیم که در این چند سال تونستیم بیش از 500 پروژه کوچک و بزرگ در استان یزد و استان های مرکز و جنوب کشور انجام داده باشیم .
خوشحالیم که همیشه به دنبال به کار گیری جدید ترین متد و ترند های دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه بودیم و بهترین نمونه کارها در سبک های مدرن ، نئوکلاسیک و ممبران در استان یزد را داریم .
روند کار پرتوچوب به این صورت هست که ابتدا شما با ما تماس میگیرید و در اولین فرصت طراح مجموعه ما با شما هماهنگ خواهد شد برای روز و ساعت مشاوره حضوری در ساختمان شما .
در نهایت اگر این افتخار نصیب پرتوچوب شد تا کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل شما را طراحی و اجرا کنیم ، طراحی سه بعدی از طرح نهایی برای شما ارسال میشود و بعد از تایید شما به دفتر فروش پرتوچوب خواهید آمد برای عقد قرارداد.
پرتوچوب میتواند در ساخت انواع کابینت ام دی اف MDF ، ممبران ، نئوکلاسیک و کابینت چوبی در خدمت شما باشد .
نمونه کارهای مجموعه مارا در اینستاگرام و وب سایت پرتوچوب ببینید .
توجه داشته باشید تمام مراحل مشاوره حضوری به صورت تمام رایگان خواهد بود و اگر از همکاری با پرتوچوب صرف نظر کردید ، هیچ هزینه ای لازم نیست پرداخت کنید .
طراحی و اجرا در سراسر استان یزد و شهرستان های اطراف استان.
با تماس بگیرید.
پرتو ، انعکاس زیبایی.
آدرس : یزد ، بعد از دروزاه قرآن(بطرف خارج شهر) دوکوچه بالاتر از تالار محبوب

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه