میلینگ زوشن در دو نوع خشک و تر – شرکت دناتیس

2 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 296191
    شعار کسب و کاردناتیس، گام پایانی برای ورود به دنیای دیجیتال
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتفروش اقساطی
میلینگ زوشن چین در دو نوع تر و خشک، توسط شرکت دناتیس به عنوان نماینده انحضاری برند زوشن در ایران عرضه می‌شود. کلیه دستگاه‌ها توسط شرکت دناتیس دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.
میلینگ خشک زوشن:
با توجه به دیجیتالی شدن فرآیندهای دندانپزشکی و تولید روکش‌های دندانی به روش‌های دیجیتالی، هر لابراتوار دنداسازی باید از این دستگاه استفاده کند. این دستگاه شما از ریخته گری، پرسلن گذاری، رنگ آمیزی و سایر فرآیندهای مربوط به دندانپزشکی سنتی بی نیاز می‌کند.
میلینگ خشک زوشن در لابراتوارها و کلینیک‌های بسیاری استفاده می‌شود و روزانه تعداد زیادی روکش دندانی توسط هر دستگاه تولید می‌شود.
میلینگ تر زوشن:
امروزه و با سرعت زیادی، اباتمنت‌های شرکتی جای خود را به کاستومایز اباتمنت‌ها می‌دهند. استفاده از کاستومایز اباتمنت باعث می‌شود روکش ایمپلنت با کیفیت و دقت بالاتری به بیمار تحویل داده شود. میلینگ تر زوشن توانایی دارد در هر نیم ساعت یک واحد اباتمنت را تراش دهد. این دستگاه همچنین برای تراش گلس سرامیک (روکش لمینت) مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ویژگی‌ها:
سرعت و دقت بالا
قابلیت استفاده به صورت شبانه روزی
بال اسکرو THK ژاپن
سروو موتور پاناسونیک ژاپن
دارای اتوکالیبراسیون
وزن بسیار مناسب
نیاز به فضای بسیار کم
بدون لرزش و سر و صدا
کلیه دستگاه‌های خریداری شده از شرکت دناتیس دارای یک سال گارانتی هستند. میلینگ زوشن دارای 10 سال خدمات پس از فروش است. شرکت دناتیس در تمامی مراحل راه اندازی و نصب دستگاه در کنار شماست و شما را برای رسیدن به محصولی با نهایت کیفیت همراهی می‌کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه و آشنایی با شرایط پرداخت، زمان تحویل و همچنین ویژگی‌های فنی و تخصصی دستگاه، با شرکت دناتیس تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت مراجعه کنید.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه