مینی کیس کرای 5 نسل 4 اچ پی 800 جی 1

11 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 249733
    قیمت3,000,000 تومان
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی

مینی کیس کرای 5 نسل 4 اچ پی 800 جی 1
مینی کیس اچ پی HP EliteDesk 800 G1 دارای پیکربندی و کیفیت ساخت عالی است که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. این مینی کیس دسکتاپ با طراحی منحصر به فرد و زیبا، و یک پک کامل که اکثر نیازهای شما را با اطمینان، امنیت بالا، کارایی بالا و همچنین صرفه جویی در فضا و مصرف برق برطرف خواهد کرد.

کیس اچ پی HP EliteDesk 800 G1 SFF دارای پردازنده اینتل Core i5 4590T با سرعت پایه 3.3 گیگاهرتز و 4 هسته است. رم دستگاه 4 گیگابایت و از نوع DDR3 است که در واقع به عنوان رم لپ تاپ به کار گرفته می شود و قابلیت ارتقا تا 64 گیگابایت را دارد .کیس HP EliteDesk 800 G1 با توجه به اینکه از مخلوطی از قطعات نوت بوک و دسکتاپ استفاده می کند، عملکرد خوب آن تعجب آور نیست. می توان آن را صاف یا عمودی روی یک میز قرار داد و حتی روی یک پایه یا پشت مانیتور نصب کرد.
حافظه داخلی 2.5 اینچی با ظرفیت 500 مگابایت از نوع HDD SATA است که قابلیت ارتقا تا 4 ترابایت و یا تعویض با حافظه های پرسرعت SSD را دارد. همه اینها به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند تا SFF i5 HP EliteDesk 800 G1 دارای کارایی و عملکرد بسیار خوبی باشد.

از مینی کیس اچ پی HP EliteDesk 800 G1 می توان برای انجام کارهای مهندسی، روزمره و اجرای روان نرم افزارهای کاربردی استفاده کرد. این دسکتاپ همانطور که از اسمش مشخص است از لحاظ اندازه جزء پک های Small Form Factor است و مناسب کسب و کارهای از قبیل استفاده در ادارات، منزل، مناسب حسابداری، مدارس و استفاده در کارگاه های درسی و… همچنین به خاطر پایداری و کارایی بالا در استفاده طولانی مدت می تواند گزینه خوبی برای شرکت ها و مراکزی باشد که سیستم هایی Real-time برای استفاده شبانه روزی نیاز دارند.

قابلیت دیگر آن استفاده از چند مانیتور به صورت همزمان و باز کردن همزمان چندین نرم افزار، که به اندازه سه عدد دسکتاپ جواب گوی شما خواهد بود. رایان استار این مصحول با کیفیت را برای کسانی که می خواهند سیستمی توانمند در اختیار داشته باشند پیشنهاد می دهد.

ویژگی های کیس دسکتاپ HP EliteDesk 800 G1 SFF
استفاده از پردازنده نسل چهارمی intel Core i5 4590T QuadCore
استفاده از گرافیک intel Graphic HD 4600
استفاده از تکنولوژی DTS برای پخش صدای سیستم
قابلیت نصب هارد SSD سرعت بالا
قابلیت ارتقا رم تا 64 گیگ
10 پورت USB (4 Port USB3.0)
قابلیت نصب گرافیک حرفه ای

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه