نماتدکش گیه پایه اگروهلث

1 سال قبل در تهران ، ری
کد آگهی : 191465
    شعار کسب و کارایرانی شایسته بهترینهاست
    استانتهران
    شهرری

کود سم نماتد کش اگروهلث نوعی سم گیاه پایه برای مبارزه و از بین بردن نماتدهای گره و زخم ریشه در گیاهان می باشد. این کودسم دارای ویژگی های مثبت زیادی است که سازگاری با محیط زیست، دوره کارنس بسیار کوتاه، کم خطری برای کاربر و قدرت ترمیم ریشه بعد از از بین رفتن نماتدها، از ویژگی های مهم و قابل توجه این کود می باشد.

اگروهلث به طور مستقیم روی نماتدهای بالغ خانواده Heteroderidae جنس Meloidogyne گونه های M.incognitc و M.javanica که نماتدهای مولد غده در ریشه هستند اثرگذار است.

همچنین استفاده مکرر از این محصول سبب از بین رفتن نماتد های نسل دوم و سوم نیز می شود. اگروهلث علاوه بر خفگی نماتدهای بالغ بر تخم ها هم اثر داشته و از تفریخ تخم نماتد جلوگیری میکند و از این طریق با تکرار در استفاده، نسل های بعدی را نیز می‌توان کنترل کرد.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه