واردات انواع ماشین آلات صنعتی و خط تولید

1 سال قبل در خراسان رضوی ، مشهد
کد آگهی : 181284
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد

داستان ما سال ها پیش با فعالیت تجاری در کشور چین شروع شد، مرزها را درنوردید و در کشورهای مختلف گسترش پیدا کرد. امروز، شرکت بازرگانی مهندسی ستاره هامین، تجربه سال ها فعالیت اقتصادی و بازرگانی در کشورهای مختلف را به ایران آورده و برندی معتبر و شناخته شده میان بازرگانان و صاحبان سرمایه است.

تیم متخصص ما در حوزه واردات کالا و خط تولید، صادرات، خدمات حمل و نقل، ترخیص کاری و امور گمرکی و انجام پروژه بین المللی فعالیت می کند.

شرکت بازرگانی مهندسی ستاره هامین، برای تسهیل امور تخصصی و پیچیده تجارت بین الملل برای بازرگانان و صاحبان سرمایه و نیز کمک به رشد و اعتلای اقتصاد کشور تشکیل شده است.

تیم ستاره هامین توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان مجرب و مدیران کارآزموده همکاری و ارتباط موثری با کارخانجات سراسر دنیا برقرار کند.

وجه تمایز ما، گستره وسیع خدمات بازرگانی است که مشتریانمان را از سردرگمی میان شرکت های مختلف نجات می دهد.

با ستاره هامین نگران مرزها نباشید و تجارت خود را زنده نگه دارید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه