واشر سرسیلندر مسی تقویتی پژو

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 185616
    قیمت550,000 تومان
    استانتهران

مزایای استفاده از واشر سرسیلندر مسی :

1. عمر بالاتر و تحمل گرمای بیشتر دارد

2. عدم زنگ زدگی در برابر آب

3. عمر بالاتر نسبت به واشرهای معمولی

4. مناسب سرسیلندر خودروهای پژو، سمند و پارس

5. ارسال راهنمای نصب ویژه تعمیرکاران جهت نصب درست و اصولی واشر سرسیلندر مسی بر روی سرسیلندر خودروی شما جهت آببندی مناسب و افزایش کیفیت خروجی کار

6. تهیه شده از مواد اولیه اروپایی

توضیحات تکمیلی :

واشر سرسیلندر حکم فیوز را دارد و باید بعد از رسیدن به یک گرمای بالا جهت جلوگیری از تاب ورداشتن سرسیلندر و صدمه جدی به سایر قسمت های موتور بسوزد. واشر سرسیلندرهای تمام مس نمیسوزد و این برخلاف باور عموم رانندگان خودرو یک ویژگی منفی به شمار میرود!

واشر سرسیلندرهای مسی ارزون تر عموماً تقلبی و فیک یا با مواد اولیه ترک هستند که کیفیت پایین تر و عمر کمتری نسبت به واشر سرسیلندرهای مسی مواد اولیه اروپایی دارند.

واشر سرسیلندر مسی پلدار تقویتی این فروشگاه ضمن استفاده از لایه مس در یک طرف و وجود پل های تقویتی مس در سمت دیگر در کنار دونیت مواد اولیه اروپایی باعث افزایش تحمل گرما و حداکثر کیفیت و خروجی کار می شود.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه