ورق پانچ گالوانیزه | مشبک گالوانیزه

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 132665
    استانتهران

گالوانیزه چیست؟
گالوانیزه کردن، یک فرآیند تولیدی است که در آن یک پوشش روی فولاد یا آهن برای محافظت اعمال می‌شود و از زنگ زدگی جلوگیری میکند.
چندین فرآیند گالوانیزه وجود دارد، اما متداول ترین روش ارائه شده و مورد استفاده، گالوانیزه گرم نامیده می شود.
فولاد گالوانیزه به دلیل دوام زیاد، استحکام و شکل پذیری فولاد و همچنین محافظت در برابر خوردگی پوشش روی و آهن، یکی از محبوب ترین انواع فولاد است.
روی به عنوان مانعی در برابر عناصر خورنده از فلز پایه محافظت می کند و طبیعت فداکارانه پوشش منجر به یک محصول فولادی با دوام و با کیفیت بالا می شود.
این تطبیق پذیری آن را در انواع پروژه ها و صنایع از جمله کشاورزی، خورشیدی، خودروسازی، ساخت و ساز و غیره قابل استفاده می کند.

مزایای فولاد گالوانیزه چیست؟
بسیاری از صنایع مختلف عمدتاً از فولاد گالوانیزه استفاده می کنند زیرا دارای طیف گسترده ای از مزایا برای صنایع است که می توانند از آنها استفاده کنند، از جمله داشتن:
– هزینه اولیه پایین در مقایسه با اکثر فولادهای محافظت شده. علاوه بر این، فولاد گالوانیزه بلافاصله پس از تحویل آماده استفاده است. نیازی به آماده سازی اضافی سطح، بازرسی ها، رنگ آمیزی/پوشش ها و غیره ندارد و باعث صرفه جویی در هزینه های شرکت ها می شود.
شرکت ما طیف گسترده ای از ورق های پانچ گالوانیزه و ورق مشبک گالوانیزه را برای کاربرد های مختلف تولید میکند.

**برای اطلاع از قیمت ورق پانچ گالوانیزه با همکاران ما تماس بگیرید.**

– عمر طولانی تر
– پوشش محافظ تضمین می کند که هر فولاد آسیب دیده توسط پوشش روی محافظت می شود.
– مقاومت در برابر زنگ زدگی از پوشش روی.
گالوانیزه در صنعت پانچ
فولاد گالوانیزه به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی مناسب ترین متریال برای ساخت انواع نرده ها,حفاظ ها ,مبلمان خیابانی,صندلی های پارک,نمای فلزی ساختمان ها,کفپوش های فلزی و صنعتی و … است.
شرکت ما طیف گسترده ای از ورق های پانچ گالوانیزه و ورق مشبک گالوانیزه را برای کاربرد های مختلف تولید میکند.
منبع:سایت طوس مش

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه