ویلای پیش ساخته بتنی

2 ماه قبل در آذربایجان شرقی
کد آگهی : 224506
    قیمت4,500,000 تومان
    نوعفروشی
    استانآذربایجان شرقی
    متراژ48
    تعداد اتاقیک

خانه سازی ایرداک بی شک از مجموعه های خوش سابقه و خوش آوازه در زمینه ی طراحی , تولید و عرضه ی خانه های پیش ساخته در بازار رقابتی کشور می باشد . فروشنده و سازنده ویلا پیش ساخته ها در مدل های متنوع و شیک مطابق با سلیقه ی شما مشتریان گرامی ساخت خانه پیش ساخته با به کارگیری مرغوب ترین متریال ها و تجهیزات به روز و پیشرفته فروش ویلا پیش ساخته و خانه های پیش ساخته متناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه با امکان ارسال سراسری به تمام نقاط کشور ساخت خانه پیش ساخته و انواع سازه های پیش ساخته فلزی و بتنی با در نظر گرفتن تمام استانداردهای جهانی کیفیت و مشتری مداری قانون ایرداک است . جهت ثبت سفارش و اطلاع از هزینه ها با ما در تماس باشید .
خانه پیش ساخته بتنی سبک خانه پیش ساخته بتنی مسلح یکی از انواع ساختمانهای پیش ساخته میباشد که کاربردهای متفاوتی دارد. تمامی اجزا و قطعات این ساختمانها در کارخانه ساخته شده و به محل پروژه منتقل داده میشود. بدلیل سرعت بالای اجرای خانه های بتنی طرفداران زیادی دارد با توجه به ساخت آن در کارخانه یک روزه در محل نصب می گردد از خانه پیش ساخته بتنی برای ساخت اتاق های حراست و نگهبانی ، ویلا سازی ، اقامتگاههای توریستی ، تجهیز کارگاه . خانه بهداشت ،اتاق پلیس بین جاده ای ، دکه های فروشگاهی بین جاده ای ، اماکن خارج از شهر ، خانه باغ و غیره استفاده میشود.
خانه سازی پیش ساخته بتنی ایرداک
طراح ومجری سازه های پیش ساخته بتنی
از سایت خانه سازی ایرداک بازدید فرمایید
پلان های متنوع برای ابعاد مختلف بسته به سلیقه مشتریان در سایت شرکت موجود می باشد
لیست قیمت های خانه های پیش ساخته بتنی در سایت شرکت موجود می باشد
این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه