پمپ هیدرولیک دستی مدل p801 انرپک

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 203910
    شعار کسب و کارتهران ابزار همراه و پشتیبان همیشگی شماست
    استانتهران
    امکاناتمشاوره رایگان, فروش اینترنتی

پمپ هیدرولیک دستی مدل p801 انرپک محصولی با قیمت و کیفیت بسیار بالا که توسط سازندگان حاذق کشور آمریکا با طراحی منحصر به فرد و جنس بدنه مستحکم ساخته شده تا بتواند در هر محیطی کار آمد بوده و ضعفی از خود نشان ندهد. (‌ بدنه این محصول از جنس فولاد می باشد )‌
این محصول ( پمپ هیدرولیک دستی انرپک ) دارای دو شیر داخلی و خارجی بوده که هر کدام به ترتیب جهت آزاد سازی بار و همچنین تنظیم فشار مورد استفاده قرار می گیرند .
کاربرد پمپ هیدرولیک دستی مدل p801 انرپک
پمپ هیدرولیک دستی از هر جنس و مدلی که باشد کاربرد آن در راستای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی هیدرولیک تعریف می شود ؛ در حقیقت این اتفاق ترکیبی از فشار و جریان است . فشاری که از طریق دست وارد می شود سبب حرکت سیال شده و در نهایت نتیجه مورد نظر حاصل خواهد شد. عموما در مخزن پمپ های هیدرولیک دستی از آب و یا روغن هیدرولیک استفاده می کنند اما این نکته 100 درصد نیست و می توان از سیالات دیگری نیز استفاده کرد.
نکته :‌ نکته قابل توجهی که بسیاری از افراد آن را اشتباه می گیرند این است که این پمپ ها با پمپ های بادی (‌ پمپ های دستی پنوماتیک ) تفاوت دارند ؛ در واقع ساختار این پمپ ها بگونه ای است که به جای یک گاز تراکم پذیر از یک سیال تراکم ناپذیر جهت ایجاد فشار مورد نظرشان استفاده می کنند .
خصایل پمپ هیدرولیک دستی
1)‌ از آنجایی که p801 تنها 14 کیلوگرم وزن دارد جزو دسته پمپ های سبک وزن و خوش دست به حساب می آید
2) پمپ دستی دو سرعته
3) ظرفیت 700 بار
4) کوپلینگ شیلنگ 8/3 اینچ
5)وزن 14.1 کیلوگرم
6) حجم مخزن 4100 سانتی متر مکعب

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه