چاپ لیبل pvc چاپ لیبل رول و شیت با کیفیت چاپ 6 رنگ

2 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 200408
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

این مجموعه در زمینه چاپ لیبل رول و چاپ لیبل شیت ، چاپ لیبل 6 رنگ یا چاپ لیبل رول 6 رنگ و چاپ لیبل شیت 6 رنگ ، چاپ لیبل امنیتی ، چاپ لیبل pvc و…. فعالیت میکند.
چاپ و طراحی لیبل طبق سفارش مشتری انجام می شود.

چاپ لیبل رول و شیت با کیفیت چاپ 6 رنگ در دپارتمان چاپ و طراحی هومه به دلیل حضور کارشناسان خبره صنعت چاپ بصورت تخصصی انجام می شود.
دپارتمان چاپ و طراحی هومه با سال ها تجربه و صدها نمونه کار درخشان در زمینه چاپ و طراحی لیبل ، آماده همکاری با مشتریان گرامی از آغاز خدمات پیش از چاپ تا انتهای مراحل چاپ می باشد.
خدمات پیش از چاپ ( تهیه فیلم و زینک ) ، استفاده از کاغذ مرغوب و با کیفیت ، چاپ با کیفیت بالا ( بصورت اختصاصی ) ، چاپ افست ، قیمت مناسب و امکان سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری از جمله مزایای سفارش به دپارتمان چاپ و طراحی هومه و دیگر فعالان معتبر در صنعت چاپ لیبل رول و شیت است.
دپارتمان چاپ و طراحی هومه با بیش از 20 سال سابقه درخشان در تولید برچسب های پشت چسب دار تبلیغاتی ( انواع لیبل های پشت چسب دار در متریال های چاپ لیبل pvc ، لیبل کاغذی ، لیبل ترانسپارنت ، لیبل متالایز و لیبل امنیتی ) بصورت رول اختصاصی با قالب های سفارشی و خاص با ارائه مشاوره و تضمین به مشتریان ارائه می دهد، خدمات ارائه شده در مجموعه چاپ و طراحی هومه دارای گارانتی چاپ و کنترل کیفیت می باشد.
چاپ لیبل 6 رنگ با کیفیتی بالا انجام می شود.
ما بهترین چاپ لیبل رول 6 رنگ را به شما عزیزان ارائه میکنیم.
قیمت چاپ لیبل شیت 6 رنگ کاملا مناسب است.

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه