چوب خردکن KOREN مدل K60GX

6 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 267672
    استانتهران

دستگاه چوب خردکن باغی KOREN
دستگاه چیپس کن چوب و شاخه درخت دستگاه سر شاخه خوردکن موتوری بنزینی باغی دارای موتور 6.5 اسب بخار بنزینی جهت خرد کردن شاخه ها و چوب درختان هرس شده بعد از قیچی کردن و اره کردن شاخه های درختان چوب های ضایعات و شاخه های درختان معضل هست برای باغ و باغداران و کشاورزان دستگاه چوب خردکن به کمک شما می آید تا شاخه و چوب درختان هرس شده در باغ و فضای سبز را به مواد غنی کنید اول چوب ها و شاخه ها را به صورت چیپس میکنید توسط دستگاه خرد کن چوب با تیغه های چوب خردکن به صورت پوشال در می آورید و برای ادامه و تبدیل چوب ها و شاخه های درختان به کمپوست و … به مقالات مزیت چوب خرد شده و شاخه های خرد شده به برگه عنوان مقالات چوب خردکن بروید و امیدواریم این مقالات برای بهبود باغ و فضای سبز شما مفید باشد
در زمان هرس کردن درختان پاکسازی باغ از شاخه ها یک مشکل بزرگ و پرهزینه است ،انبار بزرگی از شاخه های هرس شده و بی ارزش که باید سوزانده یا دور ریخته شود.
هرس و پاک سازی باغات و تاکستان ها برای کشاورزی موثر و ضروری است. با خرد کردن یا مالچ کردن آنها می توان یک لایه محافظ موثر به کشت موجود و جدید برای محدود کردن رشد علف های هرز و حفظ رطوبت در خاک استفاده کرد. همچنین مواد آلی را وارد خاک می کند که در طول زمان تجزیه می شوند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه