چگونه از دستگاه کول‌تک در مقابل ورود ژل به داخل آن محافظت کنیم؟

12 ساعت قبل در تهران
کد آگهی : 120389
    شعار کسب و کارمشاوری امین برای مشتری
    استانتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

چگونه از دستگاه کول‌تک در مقابل ورود ژل به داخل آن محافظت کنیم؟
تعمیر و نگهداری یکی از مهمترین اقدامات جهت محافظت از دستگاه کرایولیپولیز است. ورود ژل به داخل دستگاه از شایعترین موارد نیاز به سرویس دوره‌ای دستگاه می‌باشد. استفاده از ژل پدهای مرغوب و مناسب با مشخصات دستگاه از مهمترین اقدامات محافظت از دستگاه بشمار می‌رود.
   از مشخصه‌های یک ژل آنتی فریز خوب، ویسکوزیته بالا یا به عبارتی سیال و روان نبودن ژل می‌باشد. اثر ویسکوزیته مناسب ژل آنتی فریز، مانع از وکیوم شدن ژل در حین عمل کرایولیپولیز می‌شود و لایه محافظتی تا پایان عمل بر روی پوست بیمار باقی می‌ماند. علاوه بر آن از از ورود بیش از حد ژل به درون هندپیس و دستگاه جلوگیری می‌شود. کیفیت ژل مانع از ایجاد هزینه‌های بعدی تعمیر و نگهداری می‌شود.
   ژل پدهای کولتک در ابعاد استاندار 23 در 28 سانتیمتر و وزن تقریبی 185 گرم تولید می‌شوند. همچنین ژل پد مورد نیاز هندپیس دبل در ابعاد 25 در 40 سانت و وزن ژل 200 گرم تولید می‌شود.
   مهمترین افتخار ما پشتیبانی از بزرگترین کلینیک‌های لاغری سطح کشور است.
در صورت نیاز به مشاوره و خرید انواع پد کرایولیپولیز با ما تماس بگیرید: 6519-603-0922

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه