کابل فیبر نوری

9 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 259052
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران

کالای برق امیرحسین فروش انواع محصولات روشنایی و صنعتی، کابل نسوز, کابل های قدرت, کابل مخابراتی, نمایندگی رسمی سیم کابل رسانا, سیم انعطاف پذیر افشان, سیم سخت مفتولی, کابل انعطاف پذیر شیلد دار, سیم قابل انعطاف, سیم تلفن, قیمت سیم برق افشان, سیم صنعتی, سیم و کابل, کابل صنعتی, سیم و کابل برق, سیم و کابل مخابراتی, سیم و کابل شبکه, عامل فروش سیم و کابل رویان, فروش و توزیع سیم و کابل, عامل فروش سیم و کابل دامغان و عامل فروش سیم و کابل سیمیا می باشد.
تهیه و توزیع انواع سیم و کابل برق، نمایندگی رسمی سیم کابل رسانا, مخابراتی، شبکه و کابل نسوز, کابل های قدرت, کابل مخابراتی, سیم انعطاف پذیر افشان, قیمت سیم سخت مفتولی, کابل صنعتی, کابل انعطاف پذیر شیلد دار, سیم قابل انعطاف, سیم تلفن, سیم برق افشان, سیم صنعتی, سیم و کابل,سیم و کابل برق, قیمت سیم و کابل مخابراتی, سیم و کابل شبکه, عامل فروش سیم و کابل رویان, فروش و توزیع سیم و کابل, نماینده رسمی سیم کابل رسانا, عامل فروش سیم و کابل دامغان, عامل فروش سیم و کابل سیمیا ،می باشد.

سیم و کابل، از اجزای مهم جدا نشدنی زندگی روزانه هستند که نبود آن ها تجهیزات برقی، تاسیسات برقی، دکل های مخابراتی، خطوط تولید، خطوط تلفن و … را بی استفاده و عملکرد آن ها را مختل می‌کند. سیم و کابل، واسطه های هستند که سیگنال و انرژی الکتریکی لازم را به دستگاه هایی که با برق کار می‌کنند، منتقل می‌کند. سیم و کابل ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و بنابر کاربردی که دارند برای صنایع مختلف به فروش می‌رسند. فروش سیم و کابل به صورت عمده نیز ممکن است و می‌توان در صورت نیاز به سیم و کابل های فراوان، آن ها را به صورت عمده از وبسایت اینترنتی ما تهیه کرد. فروش عمده سیم و کابل، با قیمت ارزان تری صورت می‌گیرد و از نظر اقتصادی کاملا به صرفه می‌باشد. از آنجایی که سیم و کابل ها دارای کاربرد های فراوانی هستند و در تمامی تاسیسات برقی شاهد آن ها هستیم، فروش عمده آن ها بسیار بالا بوده در صنعت برق بسیار پر استفاده می‌باشند.

سفارش محصول:
۰۹۱۲۳۲۲۲۶۶۵
۰۹۳۷۹۶۴۰۳۶۲
۰۲۱۳۳۱۱۳۱۸۹

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه