کتاب ریسمان های انرژی

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 221069
    قیمت190,000 تومان
    استانتهران

کتاب ریسمانهای انرژی
نوشته: دنیس لین، مشهور ترین مدرس جهانی در زمینه توسعه نفس و نویسنده پرفروش ترین کتابها در زمینه انرژی که به 29 زبان ترجمه گردیده است.
مترجمین: افسانه حیدری، روح اله مسعودی
لطفا برای تهیه کتاب با شماره 09962220395 تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.
همه چیز انرژی است و همه موجودات با ریسمانهایی از انرژی به هم وصل شده اند. انسانها مدام در حال ارسال امواج انرژی و جذب انرژی از دیگران هستند. این امر موجب شده که از مصاحبت با شخصی پر انرژی و با شخص دیگری احساس تحلیل انرژی کنیم.
این کتاب به شما می آموزد که چگونه ریسمانهای تحلیل دهنده انرژی را شناسایی و قبل از اینکه انرژیتان را تحلیل دهد نسبت به قطع آنها اقدام کنید و از زندگی سرشار از انرژی مثبت لذت ببرید.
لطفا برای تهیه کتاب با شماره 09962220395 تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.
مسعودی_اله_روح#
روانشناس_مسعودی_اله_روح#
کتاب_مسعودی_اله_روح#
انرژی_ریسمانهای_کتاب#
انرژی_ریسمانهای_کتاب_مسعودی_اله_روح#

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه