گالوانیزه گرم ارک نوین

2 سال قبل در تهران ، حسن آباد
کد آگهی : 126573
    شعار کسب و کارتجربه ما، تضمین کیفیت خدمات ماست
    استانتهران
    شهرحسن آباد

کارخانه گالوانیزه گرم ارک نوین فعالیت خود را در زمینه گالوانیزه گرم انواع قطعات فولادی و چدنی در سال 1380 آغاز نمود و در حال حاضر با بنزدیک به دو دهه سابقه فعالیت، یکی از معتبرترین گالوانیزه کنندگان کشور بشمار می رود.
این مجموعه باهدف افزایش رضایتمندی مشتریان، بهبود کیفیت، و حضور موفق در جمع صنعتگران ارائه دهنده خدمات مهندسی به وزرات نیرو، نفت و سایر شرکت ها و ارگان های مرتبط، در سال 2014 موفق به کسب گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 گردید. در حال حاضر، مجموعه ارک نوین دارنده گواهینامه ISO 9001:2015 و پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی می باشد.
ارک نوین مفتخر به اجرای پروژه های متعدد گالوانیزه گرم و ارائه مشاوره های فنی- مهندسی در زمینه گالوانیزه انواع دکل، پایه و تجهیزات خطوط انتقال و پست های برق، مخابرات، تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، راه سازی، کشاورزی و سایر صنایع بوده است.

با افزایش نیاز روزافزون صنعت کشور، و بخصوص صنایع تولید نیرو، به فرایند گالوانیزه گرم، این کارخانه اقدام به احداث 4 خط گالوانیزه گرم مجزا نمود تا بتواند نیاز صنایع متعدد دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی را هرچه کامل تر تأمین نماید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه