آموزش باریستا در تبریز

1 سال قبل در آذربایجان شرقی ، تبریز
کد آگهی : 229090
    قیمتتماس بگیرید
    استانآذربایجان شرقی
    شهرتبریز
    امکاناتمشاوره رایگان

در روزهای اخیر، کلاس باریستا در شهر تبریز بسیار پرطرفدار شده است. این کلاس ها برای افرادی است که علاقه مند به یادگیری تهیه مختلف نوشیدنی های قهوه ای هستند. این برنامه های آموزشی به شرکت کنندگان امکان می دهند تا از مهارت های تهیه قهوه، تنظیم دمای آب، فشار بخار و دمای استخراج مواد مختلف استفاده کنند. علاوه بر این، درس ها در مورد قهوه و نحوه بریدن و ذخیره کردن آن نیز به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

این کلاس ها در اکثر موارد در فضایی حرفه ای برگزار می شوند و شرکت کنندگان آنها می توانند برای یادگیری در شرکت های قهوه فروشی هم کار کنند. تبریز با یک بازار پرشور و تمایل بالای مردم به محصولات قهوه ای، یکی از بهترین مکان ها برای شرکت در کلاس های باریستا است.

هزینه شرکت در این کلاس ها متفاوت است، اما بسیاری از آنها شامل مدت زمانی حدود چند ماه و هزینه بالایی هستند. با این حال، شرکت کنندگان می توانند مهارت های خود را در دسته بندی های مختلف، از جمله بهترین های قهوه فروشی در شهر تبریز نشان دهند.

کلاس های باریستا جایی است که علاقه مندان به قهوه، تهیه و خلق نوشیدنی های جذاب و خوشمزه را برای فروش یا خودشان تجربه می کنند. با این کلاس ها، علاقه مندان به قهوه می توانند مهارت هایی را که نیاز دارند تا به عنوان باریستا فعالیت کنند، یاد بگیرند.
آموزش باریستا در تبریز کاملا بازار کار محور بوده و شرکت کنندگان را به صورت یک متخصص حرفه ای برای ورود به بازار کار تربیت می کند.
همچنین در آموزشگاه باریستا در تبریز، پس از اتمام دوره مدرک فنی و حرفه ای بین المللی به شرکت کنندگان اعطا می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش باریستا در تبریز و مشاوره و ثبت نام می توانید تماس بگیرید. 09306301632

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه