آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

1 سال قبل در آذربایجان شرقی ، تبریز
کد آگهی : 229116
    قیمتتماس بگیرید
    استانآذربایجان شرقی
    شهرتبریز
    امکاناتمشاوره رایگان

کلاس تعمیرات لوازم خانگی در تبریز، یکی از کلاس های حرفه ای و مهم در حوزه تعمیرات و خدمات لوازم خانگی است. این کلاس، به دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه امکان می دهد تا اصول و روش های تعمیرات لوازم خانگی را با یک تدریس دقیق و حرفه ای فرا بگیرند.

در این کلاس، افراد می توانند به صورت مستقیم با لوازم خانگی مختلف مانند یخچال، ماشین لباس شویی، ماشین ظرفشویی، ماشین آبگرم کن و… آشنا شوند. همچنین توضیحات و آموزش های این کلاس، افراد را در مورد نحوه استفاده، نگهداری و تعمیر لوازم خانگی آموزش می دهد.

از جمله موضوعاتی که در این کلاس به آموزش داده می شود، می توان به تعویض قطعات داخلی لوازم خانگی، تنظیم و تشخیص اشکالات الکتریکی، خرابی های معمول در انواع لوازم خانگی و نکات کلیدی در خدمات پس از فروش اشاره کرد.

کلاس تعمیرات لوازم خانگی در تبریز، به دانشجویان این امکان را می دهد تا با تکنولوژی های جدید در زمینه تعمیر و راه اندازی لوازم خانگی، آشنا شوند و مهارت های لازم را برای تعمیر انواع لوازم خانگی، بدست آورند. همچنین دانشجویان به دوش شغلی عالی در این حوزه دست پیدا خواهند کرد و می توانند به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنند.
آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز است که ویژگی‌های جدید، فناوری‌های پیشرفته و تکنیک‌های به روز را به دانشجویان ارائه می‌دهد.
آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز کاملا بازار کار محور بوده و شرکت کنندگان را به صورت یک متخصص حرفه ای برای ورود به بازار کار تربیت می کند.
همچنین در تعمیرات لوازم خانگی در تبریز تبریز ، پس از اتمام دوره مدرک فنی و حرفه ای بین المللی به شرکت کنندگان اعطا می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات لوازم خانگی در تبریز و مشاوره و ثبت نام می توانید تماس بگیرید. 09306301632

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه