آموزش +کارآموزی طراحی سایت با وردپرس

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 210184
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

شرکت چکاوک شهر در راستای تکمیل کادر فنی در زمینه طراحی و توسعه سایت از داوطلبان و متخصصان این حوزه دعوت به همکاری می گردد.
برای پیوستن به مجموعه 300 نفری هلدینگ چکاوک شهر گذراندن مراحل زیر الزامی است:
1- در مرحله ورودی یک دوره آموزشی تکمیلی و کامل برای افزایش مهارت فنی، اجرای استراتژی های شرکت برگزار می گردد.
در این دوره پیش از استخدام صفر تا صد حوزه طراحی سایت با وردپرس بازار کار و به صورت پروژه ای آموزش داده می شود. هزینه ورودیه استخدام 450 هزار تومان می باشد.
2- بعد گذراندن دوره آموزش پیش از استخدام آزمون نهایی به صورت تکمیل پروژه برگزار می گردد و در صورت تایید مجموعه و کسب نمره قبولی یک دوره 2 ماهه کارآموزی برای وی تعیین می گردد. در این دوره کارآموز با اجرای انواع پروژه و نحوه آنالیز انواع سایت و پروژه های اصلی مشتریان کسب تجربه می نماید.
3- بعد گذراندن 2 مرحله قبل متقاضی به صورت حضوری/ دورکاری می تواند با این مجموعه همکاری بلند مدت داشته و از مزایای این شرکت بهره مند شود. لذا پیوستن به تیم حوزه طراحی سایت با وردپرس در مجموعه هلدینگ چکاوک شهر مستلزم گذراندن مراحل پیش از استخدام می باشد.
دوره پیش از استخدام طراحی سایت با وردپرس یک روز در هفته (2 ساعت) برگزار می شود.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه