ارسال فوری چاپ عکس روی لیوان حرارتی، اکلیلی، ساده، رنگی

11 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 243007
    شعار کسب و کارارزان وبا کیفیت نوین گرافیک
    استانتهران
    شهرتهران

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی پرفروش ترین و پر استفاده ترین انواع ماگ می باشد. این لیوان ها به علت کیفیت بسیار بالا و قیمت چاپ لیوان پایین قابلیت چاپ لوگو و هر نوع عکس با هر نوع درجه ی رنگ را دارد.

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ لیوان حرارتی یا چاپ لیوان جادویی از دیگر انواع چاپ لیوان می باشد که ویژگی بسیار جذاب آن از روی نام آن پیداست بدین معنی که با ریختن آب و یا مایع داغ داخل آن و طرح چاپ شده روی آن نمایان می شود ازین حیث این مدل لیوان حرارتی یا لیوان جادویی نام گرفته است.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی یک ابزار تبلیغاتی عالی هستند. هر محصول و خدمتی می‌تواند از این طریق تبلیغ شود. امروز اکثر مجموعه‌ها به دنبال راهی برای تبلیغات کم هزینه هستند. چاپ لیوان دسته و داخل رنگی ، یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات است.

چاپ روی لیوان دسته قلبی:
چاپ لیوان دسته قلبی این روزها طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. خیلی از افراد علاقمند به استفاده از لیوان ها و ماگ های منحصر به فرد هستند و می خواهند هر روز که از خواب بیدار می شوند در لیوان های شخصی خود چای و قهوه بنوشند و از آن‌ها لذت ببرند.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه و همچنین تولید لیوان تبلیغاتی به عنوان یک فاکتور تبلیغاتی بسیار عالی و کاربردی مطرح بوده و بیشترین میزان استفاده را داشته است.برای ثبت سفارش در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ – تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه