چاپ عکس روی لیوان سرامیکی و ماگ حرارتی

11 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 241558
    شعار کسب و کارارزان وبا کیفیت نوین گرافیک
    استانتهران
    شهرتهران

انتخاب هدیه یکی از معضل هایی است که موقع خرید هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه ازدواج و خلاصه خرید هر هدیه مناسب و خاص بهش بر می خوریم. با چاپ روی لیوان به سلیقه خودتان طراحی کنید ما آن را با بهترین کیفیت و ماندگاری روی لیوان چاپ میکنیم.
چاپ لیوان سفید سرامیکی:

چاپ لیوان سفید ساده پرطرفدارترین لیوان سرامیکی جهت چاپ می باشد. این لیوان ها کیفیت بسیار بالائی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند. و همچنین قیمت چاپ لیوان ارزان وکیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان از مزیت های لیوان تبلیغاتی سرامیکی می باشد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی تبلیغاتی می تواند بهترین هدیه برای معرفی شرکت و یا خدمات شما باشد.یکی از محصولات شیک و زیبای مجموعه نوین گرافیک میباشد که در رنگهای متنوع موجود است.

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی یکی از لیوان های پرطرفدار درمجموعه نوین گرافیک می باشد. لیوان جادویی در ابتدا مشکی رنگ بوده و طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از آنکه در این لیوان ها آب جوش و یا چایی داغ ریخته شود سطح لیوان ظرف چند ثانیه سفید شده و طرح دلخواهتان که زیر آن چاپ شده نمایان می شود.

لیوان دسته قلبی:

تفاوت چاپ لیوان دسته قلبی با لیوان های ساده در قلبی بودن دسته آن می باشد. این لیوان در رنگهای مختلف به صورت لیوان دسته وداخل رنگی دسته قلبی موجود است.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه شما روی لیوان سرامیکی (ماگ) در تعداد تک و تیراژچندتایی با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود با بهترین کیفیت چاپ لیوان فوری در کشور برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه