بالاست الکترونیکی ضدانفجار(explosion proof balast)

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 161276
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

بالاست الکترونيکي باعث راه اندازي نرم تجهيز مي شود، و همچنين در کليد زني هاي متعدد باعث طول عمر مهتابي مي گردد. اين تجهيز بايد به گونه ايي طراحي شود که قادر به تحمل وضعيت بحراني کاهش و افزايش ولتاژ (v) و نيز افزايش و کاهش دما را داشته باشد.بالاست هاي الکترونيکي ضد انفجار (explosion proof balast) بايد از ايجاد هرگونه جرقه جلوگيري کند ضمن اينکه از افزايش دماي بالاست جلوگيري کنند.

بالاست هاي الکترونيکي (explosion proof balast) باعث گرم شدن فيلامان لامپ مي شود، همين کار باعث ميشود ميشود که در زمان که کليد زني براي روشن کردن چراغ بيشتر مي شود، به علت پيش گرم فيلامان ها به وسيله اين تجهيز ضد انفجار، عمر مهتابي ها طولاني تر شود.
قابا به ذکر است که عمر لامپ مهتابي حدود دو سال و ? ماه است ولي به دليل استفاده نکردن از بالاست ها و کليد زني هاي متداوم ، فيلامان ها پيش گرم نمي شوند که اين امر باعث ميشود با اينکه گاز داخل لامپ و فسفر و بقيه وسايل همچنان سالم باشد ولي مهتابي يا چراغ به زودي از کار بيفتند.
بالاست (balast) الکترونيکي جايگزن مناسبي براي بالاست هاي القايي ( چوک و استارتر ) هستند.

مزيت هاي هاي استفاده از بالاست ضد انفجار
?- مصرف انرژي به کمينه ترين مقدار ميرسذ : حذف گرما و جريان القايي در خازن جبراني و چک و استارتر علاوه بر افزايش طول عمر تجهيز به ميزان ? تا ? برابر، همچنين سبب کاهش در مصرف انرژي مي شود.
?- خسته نشدن چشم : فرکانس هاي پايين در حدود 50 هرتز (HZ) باعث خستگي چشم مي شوند، مخصوصا در محيط هاي اداري که بيشتر و مراکز کاري که اين مشکلات بيشتر حس مي شوند. بالاست الکترونيکي ضد انفجار با بالا بردن فرکانس هيچ گونگي خستگي براي چشم نخواهند داشت.
?- ضريب توان : ضريب توان بالاست الکترونيکي ضد انفجار بالاتر از ?? درصد مي باشد ( power factor > ???? ) که کاملا مطابق با استاندارد بين المللي برق اروپا IEC است.
?- سهولت در نصب و راه اندازي : بالاست هاي الکترونيکي توانايي راه اندازي تا ? مدار را دارند و نيز طراحي آن به گونه ايي است که نياز مصرف کنندگان را به راحتي برآورده مي کند.

نصب بالاست الکترونيکي
?- افزايش طول عمر لامپ : همانطور که ذکر شد به دليل پيش گرم لامپ، عمر آن بسيار زياد ميشود . همچنين اين ترانس ها به دليل اينکه نسبت به ترانس هاي القايي، طول زمان استارت شدن لامپ را در حدود ? ثانيه افزايش داده اند، طول عمر کليد زني لامپ بسيار زياد ميشود.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه