تلفن ضد انفجار (explosion proof telephone)

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 161236
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

تلفن ضد انفجار (explosion proof telephone) از جمله تجهيزات ضد انفجار ميباشد که در محيط هايي که احتمال رخداد انفجار در آن ها وجود دارد به کاربرده ميشوند . اين وسيله مطابق با استاندارد ATEX يا EX واستاندارد بين المللي IECEX ميباشد و مناسب براي صنايعي از قبيل نفت ، پتروشيمي ، پالايشگاه ها و نيروگاه ها ميباشد
براي داشتن ارتباط ايمن در مناطق خطرناک ، تلفن ضد انفجار گزينشي مناسب و قابل اطمينان ميباشد که استفاده از آن کارآمد ميباشد.

وسيله هاي ارتباطي براي استفاده در محيط هاي خطرناک در صنعت بايد به طور کامل با شرايط خاصي که در آن به کاربرده ميشوند سازگار باشند.
تلفن ضد انفجار براي استفاده در صنعت پتروشيمي ، کارخانجات و بندرگاه ها ، سکوها ساخته شده است و اين موضوع به اين معناست که اين تلفن در مقابل نوسانات دمايي زياد ، آب دريا ، رطوبت هوا ، گرد و غبار و فرسودگي مکانيکي مقاوم است و براي استفاده در محيط هاي گاز و غبار مورد تاييد مي باشد.

اين تلفن ضد انفجار به طور کامل قابل برنامه ريزي است و مجهز به صفحه کليد استنلس استيل 21 (stainless steel) قطعه ايي ( V4A ) طراحي شده براي استفاده با دستکش مي باشد. حروف و شماره ها به صورت مشخص بر روي صفحه نمايش داراي الفبا و اعداد نشان داده مي شوند.
همچنين اين تجهيز به دليل شامل بودن تمام ويژگي هاي راحتي که در حوزه ارتباطات اداري ، استاندارد هستند افتخار مي کند.

ويژگي هاي تلفن ضد انفجار (explosion proof telephone):
ضد انفجار ، مقاوم در برابر هوا ، تلفن صنعتي
تلفن بي سيم ( هندزفري )
طيف دما 25- C تا 60+ C
مورد تاييد براي استفاده در محيط گازي و گرد و غبار
صفحه نمايش
IP 66 EN 60529
در رنگ هاي گوناگون

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه