تابلو اعلانات شیشه دار و بدون شیشه

10 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 115788
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتفروش اینترنتی

تابلو اعلانات شیشه دار یا بدون شیشه  تهران برد در ابعاد کوچک تا بزرگ تولید شده است. تابلو اعلانات شیک و مستحکم که جلوه زیبایی به محیط شما می دهد.
استفاده از آلمینیوم اکستروژن در بدنه تابلو اعلانات شیشه دار باعث سبکی و در عین حال استحکام تابلو می گردد. پارچه مخمل ضد آفتاب و مرغوب که بر روی فوم سرد و ضخیم کشیده شده است در طول سالها نفوذپذیری و شکل اولیه خود را حفظ می کند.صفحه mdf پشت تابلو علانات شیشه دار از نفوذ رطوبت و آب به داخل تابلو جلوگیری می کند.
یراق آلات و قفل کیفیت بالایی دارد و می تواند باعث اطمینان خاطر شما گردد که از یک تابلو اعلانات قفل دار مرغوب استفاده می کنید. این تابلو اعلانات آپارتمان به نحوی طراحی شده که نمی توان از بیرون به داخل تابلو کاغذی وارد کرد همچنین در هنگام باز بودن تابلو  دست به راحتی می تواند در فضای داخلی آن حرکت کند.
این مدل تابلو اعلانات آپارتمان دارای گوشه های مجزا جهت نصب بر روی دیوار می باشد و قابلیت نصب روی پایه ثابت و متحرک را نیز داراست. تابلو های اعلانات ساخته شده در کارخانه می باشند، وکیوم شده هستند و یک سال گارانتی دارند.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه