پخش و فروش تخته وایتبرد مغناطیسی

10 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 115827
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتفروش اینترنتی

تخته وایتبرد مغناطیسی
تخته وایت برد مغناطیسی ارایه شده در این فروشگاه به سه زیر مجموعه تخته وایت برد مغناطیسی با ضخامت 2 سانتی متر، تخته وایت برد مغناطیسی  با ضخامت 3.5 سانت و تخته وایت برد پایه دار مغناطیسی تقسیم می شود.

تمامی مدلهای موجود وایت برد  دارای قاب آلمینیومی اکستروژن بسیار مستحکم و شکیل می باشند که آنرا از  نظر زیبایی نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار متمایز نموده است. ورق رویه استفاده شده در ساخت این مدل تخته وایت برد، وارداتی بوده و بسیار با کیفیت می باشد تا آنجا که کارخانه، انواع تخته وایت برد مغناطیسی تولیدی خود را با یکسال ضمانت کیفیت ارایه می نماید.

خرید اینترنتی تخته وایت برد
خرید اینترنتی انواع تخته وایت برد در این فروشگاه بسیار آسان بوده و تمامی سفارشات در تهران یک ساعته و در شهرستان بیست و چهار ساعته ارسال خواهد شد و امکان پرداخت درب منزل برای مشتریان تهرانی فراهم می باشد.

وایت برد مغناطیسی سه لنگه لولایی
در صورتی که شما نیاز به فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشید میتوانید از این نوع وایت برد سه لنگه لولایی استفاده کنید. همچنین شما میتوانید با بستن دو صفحه کناری مطالب نوشته شده در صفحه اصلی را پنهان کنید.
تخته وایت برد لولایی تشکیل شده از یک تخته وایت برد بزرگ در وسط و دو عدد تخته وایت برد کوچک که بصورت پنجره بوسیله لولا به صفحه اصلی متصل شده اند.
تمامی صفحات وایت برد و گرین برد مغناطیسی بوده و به وسیله قاب آلمینیومی بسیار با کیفیت به ضخامت 4 سانتیمتر نگهداری شده اند.
این محصول بسیار با کیفیت بوده ودارای گارانتی یکساله تضمین کیفیت می باشد.

وایت برد و گرین برد لولایی
به درخوست مشتری می توان بعضی از صفحه ها یا کل صفحات، طبق سلیقه مشتری بجای وایت برد از صفحات گرین برد یا بلک برد مغناطیسی (تخته گچ نویس) ساخته شود.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه