تامین pcbبرد مدار چاپی

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 185656
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

شرکت دانش بنیان آرا الکترونیک افزار با بیش از 15 سال فعالیت در حوزه ی الکترونیک آماده قبول پروزه های طراحی و تولید برد های الکترونیکی می باشد.
یکی از گسترده ترین فعالیت های شرکت آرا الکترونیک افزار تولید و ساخت برد مدار چاپی (PCB) در ایران و چین می باشد. کارگاه تولیدی دایر در داخل کشور توانایی تولید بردهای مدار چاپی یک لایه، دو لایه معمولی و دولایه متالیزه با جنس فنلیک، فایبرگلاس و آلومینیوم را با کیفیتی عالی و قیمت بسیار مناسب دارا می باشد. به منظور کاهش هزینه تمام شده برد، شرکت آرا الکترونیک افزار به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فیبر مدار چاپی در ایران فقط سفارشات تعداد بالا و تیراژ را دریافت می نماید تا بتواند با پیروی از سیاست تدوین شده شرکت در سال 93، هزینه های تولید را در کنار حفظ کیفیت به حداقل برساند. این اقدام شرکت باعث شده تا مشتریانی که درحال عرضه یک محصول به بازار هستند بتوانند با کاهش هزینه تمام شده محصول، از رقبای خود پیشی بگیرند و جایگاه خود را در بازار مستحکم تر کنند.
از دیگر فعالیت های آرا الکترونیک افزار، تولید فیبر مدار چاپی (PCB) یک لایه، دولایه و چند لایه ( تا 40 لایه) در کشور چین می باشد این بردها مطابق با استانداردهای IPC در اسرع وقت، کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب تولید می شوند و می توان با اتخاذ استراتژی مناسب، هزینه تولید برد به مراتب کمتر از تولید در ایران می شود. این درحالیست که تا به الان کیفیت بسیار عالی محصولات، رضایت کامل مشتری را به همراه داشته است.
تولید بردهای تاشو FPC، بردهای FR4، بردهای آلومینیومی و مسی و بردهای سرامیکی تنها بخشی از فعالیت های ما در زمینه تولید PCB می باشد.
توانایی های این شرکت در حوزه تولید pcb شامل موارد زیر می باشد:
• تولید مدار چاپی pcb از یک لایه تا 40 لایه
• تولید مدار چاپی pcb با جنس ها و ورق های مختلف شامل: فایبرگلس FR4 – سم CEM – آلومینیوم – فنولیک استخوانی – سرامیکی
• تولید مدار چاپی pcb با ضخامت های ورق مختلف از 0.8 میلیمتر تا 2.4 میلیمتر
• تولید مدار چاپی pcb با ضخامت مس های مختلف
• تولید مدار چاپی pcb با انواع رنگ های متفاوت solder mask
• تولید مدار چاپی pcb با رنگ های متفاوت برای چاپ قطعات silk screen
• تولید مدار چاپی pcb با انواع متفاوت پوشش مس شامل هات ایر HASL – پوشش آبکاری طلا immersion gold
جهت هر گونه سفارش گذاری از طریق زیر میتوانید با این شرکت در تماس باشید .

شماره تماس :02166904300
آدرس :تهران،خیابان ستارخان،نرسیده به میدان توحید ،خیابان کوثر اول ،پلاک 33

شماره موبایل :09120724265

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه