طراحی و تولید برد های الکترونیکی

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 182432
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

شرکت دانش بنیان آرا الکترونیک افزار با بیش از 15 سال فعالیت در حوزه ی الکترونیک آماده قبول پروزه های طراحی و تولید برد های الکترونیکی می باشد .طراحی برد و طراحی مدار الکترونیکی و صنعتی از فعالیت های است که از بدو تاسیس، شرکت آرا الکترونیک مشغول به آن بوده است که با هدف افزایش تولیدات داخلی و رقابت با محصولات خارجی قدم به این عرصه نهاده .
لذا در حال حاضر شرکت آرا الکترونیک افزار با کادری از مهندسین و طراحان مجرب در حوزه الکترونیک، به عنوان یکی از برترین شرکت های سازنده و تولیدکننده بردهای الکترونیکی در ایران شناخته می شود و آمادگی ساخت و تولید انواع بردهایی که در صنایع مختلف از جمله صنعت پزشکی، خودرویی، لوازم خانگی،صنایع هوایی، صنایع بانکی و ….. به کار می رود را دارد.
خط تولید شرکت آرا الکترونیک افزار شامل جدیدترین و به روزترین دستگاه های مونتاژ اتوماتیک و pick and place می باشد که توانایی مونتاژ انواع قطعات اس ام دی SMD را دارد، همچنین خطی مجزا جهت مونتاژ سایر قطعات دیپ DIP و اجزای فیزیکی وجود دارد.
پس از اینکه مرحله مونتاژ بردها به اتمام رسید بردهای الکترونیکی به بخش QC و تست منتقل می شود تا طبق test plan ارائه شده از واحد فنی بردها تست شده و برچسب QC و شماره سریال زده شود.
مراحل تولید برد الکترونیکی :
1-طراحی برد الکترونیکی
2_ساخت مدار چاپی pcb
3_تامین قطعات الکترونیکی
4_IQC
5_مونتاژ قطعات الکترونیکی
6-تست QC
7-بسته بندی

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه