ترانسمیتر دما اندرس هاوزر مدل TMT142

6 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 161636
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

ترانسمیتر دما در تولید صنعتی به عنوان ابزاری برای کنترل فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می توانند بازخورد مربوط به دما را در طی مراحل مختلف فرآیند تولید فراهم کنند. برای انجام این کار ، یک ترانسمیتردما سیگنال ایجاد شده توسط یک سنسور دما مانند ترموکوپل را جمع می کند و سپس از آن برای محاسبه سطح گرما از سیگنال استفاده می کند. در مرحله بعد ، داده های مربوط به دما به نوع دیگری از سیگنال تبدیل شده و به دستگاه دریافت کننده مربوط منتقل می شوند.

این نوع ترالنسمیتر خاص دما در محفظه بیرونی خود نصب می شود ، این امکان را برای استفاده در “زمینه” فراهم می کند که در آن شرایط ممکن است نیاز به حفاظت بیشتری داشته باشد ، مانند عملیات صنعتی با کارایی بالا. فرستنده های نصب شده در میدان می توانند نسبتاً نزدیک به سنسور واقع شوند تا استحکام سیگنال را افزایش دهند.

ترانسمیتر دما اندرس هاوزر E + H iTEMP TMT142 قابلیت اطمینان ، دقت و پایداری طولانی مدت را در فرآیندهای مهم در کلیه صنایع فراهم می کند. این ترانسمیتر قابل تنظیم نه تنها سیگنال های تبدیل شده از حسگرهای RTD و ترموکوپل ها را منتقل می کند ، بلکه سیگنال های مقاومت و ولتاژ را نیز با استفاده از ارتباطات HART انتقال می دهد. این سیگنالها را در صفحه نمایش نور پس زمینه خود تجسم می کند. یک محوطه ناهموار می تواند ارتباط مستقیمی را در مناطق فرآیند ایجاد کند. علاوه بر این ، عملکرد و تعمیر و نگهداری سریع و آسان را می توان با استفاده از کامپیوتر و با استفاده از نرم افزار عامل انجام داد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه