خرید گن لاغری چربی سوز شکم مردانه اصل ترکیه

1 روز قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 227605
    قیمت320,000 تومان
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی, ارسال رایگان

گن لاغری مردانه کیفیت عالی ترکیه
گن لاغری مردانه خرید از اینترنت
گن لاغری مردانه خوب مارک ترکیه

این گن لاغری محصول ترکیه می باشد و دارای بافت دو لایه و همچنین لایه سیلیکونی مناسب ترین پوشش جهت کاهش سایز دور شکم و پهلوها می باشد .مشتریان عزیز می‌توانند با پوشیدن این گن دولایه زیرلباس خود اندام مناسبی برای حضور در مهمانی ها داشته باشند.

الیاف این گن دارای بافت ابریشمی با کیفیت بالا است که همین جنس مناسب گن مانع از عرق سوز شدن میشود و شخص ساعت ها بدون هیچگونه دردسری و کاملاً راحت می‌تواند این گن را پوشیده و از اندام شکیل خود رضایت کامل را داشته باشد . برای تهیه این گن لاغری مشتریان عزیز می توانند با شماره تماس موجود در این آگهی با همکاران ما تماس بگیرند.

این گن لاغری دارای ۵ سایز شامل موارد زیر می باشد :
۱. سایز مدیوم Medium
۲. سایز لارج Large
۳. سایز ایکس لارج XLarge
۴. سایز دو ایکس لارج XxLarge
۵. سایز سه ایکس لارج XxxLarge

گن لاغری مردانه در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد که بنا بر سلیقه شخص به راحتی زیر انواع لباس ها در مجالس و استفاده روزانه و همچنین هنگام ورزش و تمرین در باشگاه های ورزشی قابل استفاده می باشد .

هنگام سفارش گن لاغری مردانه اسلیم زمان تماس با همکاران ما میتوانید سایز مناسب گن با اندام خود را از ایشان پرسیده و گن خود را سفارش دهید. نکته ای که اهمیت دارد این است که زمان خرید گن لاغری مردانه میتوانید گن لاغری اسلیم را در محل پرو کرده تا از مناسب بودن سایز گن هنگام خرید اطمینان کامل داشته باشید.

گن لاغری اسلیم را میتوانید بارها و بارها استفاده نموده و حتی بعد از شستن متوجه می شوید باز هم فرم اولیه خود را حفظ نموده و مانند روز اول زمان پوشیدن دو الی سه سایز کاهش را در اندام خود مشاهده خواهید کرد . لایه سیلیکونی در پایین گن لاغری اسلیم ترکیه موجب می شود هنگام پوشیدن آن به دلیل سایز شکم گن تا نمی خورد و به سمت بالا نمی آید در واقع در جای مناسب خود قرار می گیرد و شخص به راحتی فعاایت های روزانه خود را انجام خواهد داد.

** برای سفارش این کالا می توانید به شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن محصول را درب منزل یا محل کار دریافت کنید. جهت مشاوره نیز از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ با همکاران ما تماس حاصل فرموده و در طول دوره استفاده از محصول سئوال یا مشاوره و طرز استفاده را با ایشان درمیان بگذارید.

** در تهران میتوانید با سفارش کالا در کمتر از دو ساعت ان را با پیک تحویل بگیرید و سپس هزینه را به پیک تحویل دهید.
** مشترین محترم شهرستانی نیز کالا را در کمتر از دو روز از طریق پست پیشتاز بسته را درب منزل یا محل کار دریافت خواهند کرد.

گن لاغری کل بدن ، گن لاغری از کجا بخریم ، گن لاغری اپو ، گن لاغری ارزان ، گن لاغری اسلیم مردانه ، گن لاغری بازو ، گن لاغری بعد از زایمان ، گن لاغری بعد از عمل ، گن لاغری بالاتنه ، گن لاغری یکسره مردانه ، گن لاغری یه سره مردانه ، گن لاغری یک تکه مردانه ، قیمت گن لاغری یه سره ، خرید گن لاغری یه سره ، قیمت گن لاغری یکسره ،

خرید اینترنتی گن لاغری یکسره ، گن لاغری ساعت شنی اصل کلمبیا ، گن لاغری سرهمی ، گن لاغری ساعت شنی دیجی کالا ، گن لاغری شکم و پهلو ، گن لاغری مخصوص شکم ، گن لاغری مردانه مخصوص شکم ، گن لاغری شکم

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه