نمایندگی شامپو سوبارو رفع سفیدی مو سفارش از فروشگاه

2 روز قبل در تهران
کد آگهی : 231981
    قیمت180,000 تومان
    استانتهران
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی, ارسال رایگان

خرید شامپو سوبارو رنگ کردن فوری موی آقایان
خرید از نمایندگی شامپو سوبارو ارسال فوری
سوبارو اصلی شامپو رنگ بدون عوارض نمایندگی تهران
مرکز خرید شامپو گیاهی سوبارو مشکی کردن موهای سفید
شامپوی اصل رنگ کردن مو مارک سوبارو
شامپو مو مشکی مجیک سوبارو رنگ مشکی طبیعی
شامپو رنگ موی سوبارو بهترین و ماندگارترین روش برای افرادی می باشد که موهایشان سفید یا خاکستری شده است.این شامپو رنگ فقط در مدت زمان 10 تا 15 دقیقه موهای شما را به رنگ مشکی در می آورد مانند زمانی که موهای شما به رنگ طبیعی مشکی خود بوده است. ترکیبات کاملا گیاهی شامپو سوبارو به موها و پوست سر شما هیچ گونه آسیبی نرسانده و اثر رنگ آن بسیار طبیعی و براق بوده و همچنین عملکرد آسان این شامپو این است که تنها کافی است که موهای خود را مانند استفاده از شامپوی معمولی در حمام رنگ کنید . مزیت استفاده از شامو رنگ سوبارو این است که می توانید موهای خود را خودتان در خانه رنگ مشکی کنید و بدون کوچک ترین عوارض از موهای مشکی خود لذت برده و حس جوانی را تجربه کنید.
شامپو سوبارو با رنگ موهای موجود در بازار کاملا متفاوت بوده زیرا اثر رنگ مو ها بعد از دو هفته از بین رفته و ریشه سفیدی موها بیرون خواهد زد ولی شامپو سوبارو تا یک سال موهای شما را مشکی نگه خواهد داشت. به دلیل گیاهی بودن این شامپو هیچ گونه عوارض یا ریزش مو برای فرد مصرف کننده نخواهد داشت.
شامپو مو مشکی سوبارو مجیک (400 میلی لیتر)
توضیحات و ویژگی های شامپو رنگ سوبارو
کشور مبدا برند :انگلستان
مشخصات ویژه :دارای ویتامین
صادر کننده مجوز :سازمان غذا و دارو
نام تجاری برند :سوبارو
به صورت مایع
رایحه بدون بو
محدوده سنی : بزرگسال
حجم مایع : 400 میلی لیتر
شرح کالا :
این شامپو ریزمغذی های ضروری رابرای موها فراهم می کند که به تغذیه و آبرسانی مناسب موهای شما کمک می کند تا موهای شما صاف و سالم بماند.
شما میتوانید در مدت زمان ۱۵ دقیقه موهای سفید را مشکی می کند.

مزایای شامپو رنگ دائمی سوبارو :
۱. آسان، سریع، کم هزینه، در ۱۵ دقیقه موهای خود را برای همیشه مشکی کنید.
۲. ساخته شده از عصاره های گیاهی، بنابراین بی خطر و بدون هیچ گونه ضرر بوده و هیچ آسیبی برای مو یا پوست سر ندارد.
۳. کیفیت خوب و بهترین ارزش فرهنگ ما است.
روش استفاده از شامپو روش استفاده بر روی جعبه در قسمت زیر شامپو رنگ مو مشکی کریستال دائمی درج شده است اما به طور عمومی ما مجدد به نشر آن خواهیم پرداخت. در صورتی که این شامپو رنگ را تهیه کنید دیگر نیازی به تهیه رنگ موهای دیگر نداشته و با رنگ کردن موهای خود با اآن بیش از 15 سال جوانتر خواهید شد. مدت زمان لازم برای آن حدود ده تا پانزده دقیقه بوده و بعد از آن میتوانید به راحتی موهای خود را شسته و خشک کنید. این محصول بهترین محصول برای بازگرداندن موهای مشکی بوده و حاوی عصاره ها و ترکیبات طبیعی گیاهان از قبیل ریشه گیاه جینسینگ می باشد و خانم ها و آقایان میتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.
شامپو سوبارو ، شامپو سوبارو اصل ، شامپو رنگ گیاهی سوبارو ، شامپو سوبارو ترب ، شامپو سوبارو چیست ، شامپو سوبارو عوارض ، سفارش شامپو سوبارو، شامپو سوبارو ضد ریزش ، شامپو سوبارو بدون سولفات ، شامپو رفع سفیدی مو، شامپو رنگ ، شامپو رنگ سوبارو ، کرم رفع سفیدی مو، کرم سفیدی مو ، دیسکریت

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه