سرنگ انسولین BD (نیم میلی لیتر و یک میلی لیتر)

2 سال قبل در خراسان رضوی
کد آگهی : 162982
    قیمت5,100 تومان
    استانخراسان رضوی
    امکاناتفروش اینترنتی

خرید انواع سرنگ انسولین در حجم های مختلف با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مهر آرسا.

دیابت ک بیماری بسیار حساس به زمان بندی دقیق دریافت دوز مشخصی از انسولین است. پس یکی از نیازدیابت یهای اصلی بیماران دیابتی تزریق انسولین در دوز‌های مشخص و زمان های دقیق می‌باشد. علاوه بر این باید در نظر داشته باشیم افراد مبتلا به دیابت مجبور هستند در طول یک روز چندین تزریق انسولین داشته باشند و در بسیاری از اوقات درد و تعداد سوزن زیادی که وارد بدن افراد بیمار می‌شود بسیار آزار دهنده است. سرنگ انسولین BD باتکنولوژی منحصر به فردمخصوص بیماران دیابتی و تزریق انسولین می‌باشد، اما این سرنگ‌ها کاربرد‌های زیاد دیگری مانند تزریق چربی، ژل، بوتاکس و مزوتراپی دارند که برای تزریق دارو با دوز مشخص و سرسوزن گیج بالا (بسیار نازک) استفاده می‌شود.

این سرنگ بسیار ایمن بوده و با اطمینان خاطر برای تزریق دارو به خصوص انسولین مورد استفاده قرار می گیرد به همین علت افراد زیادی به طور معمول اقدام به خرید سرنگ انسولین BDمی کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد سرنگ انسولین BD ، قابلیت تعویض سر سوزن به هنگام آسیب دیدگی می باشد. بعد از تزریق انسولین توسط این سرنگ، سر سوزن کمی به سمت داخل محفظه کشیده می شود و از بروز هرگونه آسیب جلوگیری می نماید. داخل رفتن سوزن باعث جلوگیری خودکار از استفاده مجدد سرنگ می شود. سرنگ‌های انسولین دارای گیج مناسبی هستند که کمترین درد را در ناحیه تزریق ایجاد کنند. سوزن‌های تولید BD , سه بار برش می‌خورند تا به نازک ترین سطح اتکا با پوست برسند. همچنین سر سوزن به اندازه ی کافی تیز می‌باشد و به راحتی به بدن فرد دیابتی وارد می‌شود. سرنگ بی دی فاقد لاتکس می‌باشد، هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند و کاملا سازگار با پوست انسان تولید شده است. سرسوزن دارای روکش سیلیکونی می‌باشد که درد و سوزش را به حداقل می‌رساند. تمام سرنگ‌ها استریل می‌باشد.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه