مزوژل مدل Profhilo

2 سال قبل در خراسان رضوی
کد آگهی : 163002
    قیمت4,500,000 تومان
    استانخراسان رضوی
    امکاناتفروش اینترنتی

مزوژل پروفایلو یکی از انواع مزوژل است که مناسب برای بازسازی پوست شما می باشد.برای خرید این مزوژل می توانید به فروشگاه اینترنتی مهرآرسا مراجعه نمایید تا کارشناسان فروش زیبایی شرکت مهرآرسا شما را جهت خرید مزوژل Profhilo راهنمایی نمایند.

پروفایلو یک درمان بدون جراحی است که به رفع شل شدگی پوست،از بین بردن مشکلات پوست و افزایش زیبایی کمک بسیاری می کند.

عناصر سازنده یک پوست سالم و جوان کلاژن و الاستین می باشد که با افزایش سن پوست کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند اما با کمک مزوژل پروفایلو می توانید زیبایی را به پوست خود برگردانید.

پروفایلو با داشتن هیالورونیک اسید و فناوری پیشرفته به بازسازی ساختار های پوست شما کمک می کند این ماده به شکل قابل ملاحظه ای تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک می کند و به بهتر شدن بافت پوست کمک می کند.

این محصول به صورت همگن و یکدست در زیر پوست انتشار پیدا می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند اثرات خود را نمایان کند. مزوژل پروفایلو، دارای ترکیبی منحصر به فرد است و قابلیت پخش یکدست دارد که موجب می‌‎شود تا سفتی، تورم و یا برجستگی زیر پوست ایجاد نشود.

پروفایلو تولید شده در کشور ایتالیا است.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه