سرپیک برشکاری بوتانی 4512 ایلدیز ترکیه

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 213558
    شعار کسب و کارابزارآلات صنعتی دلتا
    استانتهران

سرپیک برشکاری بوتانی 4512 ایلدیز ترکیه
برشکاری هوا گاز یا هوا برش از قدیمی ترین و پرکاربرد تربن شیوه های برش فلزات می باشد. سرپیک برشکاری بوتانی 4512 ایلدیز ترکیه طرح بات بارو انگلیس یک سرپیک خوش دست که قابلیت برش فلزات تا قطر 300 میلیمتر را برای کاربر فراهم می کند. این محصول بصورت یک تیکه بوده و انواع نازل بوتانی یا سه پله و یا نازل میکس بر روی آن نصب و باعث تغییر ضخامت برش می شود.

این محصولات از برترین نوع آلیاژ تهیه گردیده و طول عمر بالایی دارد. این دسته از محصولات قابلیت بریدن با گاز پروپان ، گاز طبیعی و استیلن را دارد. طول این سرپیک بصورت پیش فرض ۵۰۰ میلیمتر بوده و سر چپقی (گردنه) برش نیز در این محصول  75، 90، 180 درجه(مستقیم) می باشد.

مشاهده دیگر محصولات برشکاری هواگاز ابزار دلتا

نازل میکس یا نازل سه پله و یا به عبارتی نازل بوتانی از نوع اکسیژن و پروپان یا نوع اکسیژن و استیلن بر روی این مدل از سرپیک قابل نصب است . همچنین قابلیت برشکاری تا ضخامت 500 میلیمتر عمق را داراست. این نوع سرپیک برشکاری از محبوب ترین تجهیزات برشکاری برای انواع فلزات است

کارخانه ایلدیز ترکیه تولید کننده محصولات و تجهیزات جوش و برش هواگاز (هوابرش) ، تجهیزات تنظیم و توزیع فشار و محصولات ایمنی و… می باشد که سرپیک های برش متنوعی تولید می کند. محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی ارائه می شود و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در کشور های اروپایی و آسیایی دارد.

جهت خرید این محصول از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ابزار دلتا در تماس ( 02166349691 ) باشید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه