شمع گرم کن

1 سال قبل در آذربایجان شرقی
کد آگهی : 180520
    شعار کسب و کارفناوزان صنعت قلب تبریز
    استانآذربایجان شرقی
    امکاناتفروش اینترنتی

یک شمع حرارت تابشی یک دستگاه گرما دهنده می‌باشد که برا کمک به شروع بکار موتورهای دیزلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در آب و هوای سرد به علت جذب شدن گرما در درون سیلندر به توسط بدنه و سرسیلندر، مانع احتراق سوخت دیزل در داخل می‌شوند.

موتورهای احتراق داخلی از یک بخاری برقی کوچک در درون محفظه خود استفاده کرده که شمع حرارتی نام دارد. در حالیکه شمع‌های حرارتی در موتورهای دارای ویژگی تزریق سوخت مستقیم در درون محفظه احتراق خود از این ویژگی بهره می‌برند.

شمع حرارتی یک تکه فلز مداد شکل است که از یک سیم پیچ در نوک خود برخوردار است. این سیم پیچ هنگامی که توسط الکتریسیته تغذیه می‌گردد به علت مقاوت الکتریکی گرم میشود.شروع به انتشار نور مرئی می‌کند از این رو به آن شمع تابشی می‌گویند. تأثیر و عملکرد این وسیله بسیار شبیه توستر است. سوخت اسپری شده مستقیماً به نوک داغ شمع حرارتی برخورد میکند و وارد سیلندر می‌شود. این وسیله سوخت را قادر می‌سازد تا حتی هنگامی که موتور به اندازه عملکرد عادی خود گرم نشده احتراق نمایید. همچنین مدت زمان مورد نیاز جهت استارت خوردن موتور دیزل را کاهش می‌دهد.

———————————————————————————————————————————-

جهت هرگونه پرسش و استعلام قیمت و موجودی لطفا با مشاورین فناوران قلب تبریز تماس بگیرید :

041-35257248 , 09028797193

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه