لامپ سینمایی . پروژکتور

1 سال قبل در آذربایجان شرقی ، تبریز
کد آگهی : 180588
    استانآذربایجان شرقی
    شهرتبریز
    امکاناتارسال رایگان

لامپ پروژکتور یکی از مهم‌ترین اجزای داخلی ویدئو پروژکتور به‌حساب می‌آید. تعمیر لامپ معمولاً شدنی نیست و بعد از اتمام عمر لامپ که معمولاً حدود 10 هزار ساعت در حالت اقتصادی است، لامپ دیتا پروژکتور باید تعویض شود. عمر لامپ ویدئو پروژکتورهای مختلف متفاوت است. این عدد را می‌توانید از کاتالوگ دستگاه یا جستجوی مشخصات آن در سایت آی پروژکتور به دست بیاورید. کم شدن نور و کدر شدن تصاویر نسبت به نور اولیه ویدئو پروژکتور یکی از نشانه های تعویض لامپ است.

اکثر ویدئو پروژکتور ها هنگامی که نیاز به تعویض لامپ باشد چراغی که زیر آن عبارت lamp نوشته شده بر روی بدنه ویدئو پروژکتور روشن می شود. بررسی میزان ساعت کارکرد لامپ نیز کمک می کند که زمان تعویض لامپ را تشخیص دهیم.

نشانه‌های زیر نیز می‌تواند بیانگر نزدیک شدن زمان تعویض باشد :

تصاویر کسل‌کننده و فاقد روشنایی اولیه است.
وضوح تصاویر کاهش قابل‌ملاحظه‌ای داشته است.
هنگام روشن کردن ویدئو پروژکتور خطا یا تأخیر وجود دارد.
در نهایت چراغ لامپ به‌صورت دائم یا چشمک‌زن روشن‌شده است.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه