طراحی و تولید حفاظ پنجره شیک و مدرن – الماس پنل

3 روز قبل در مرکزی
کد آگهی : 228217
    قیمت100,000 تومان
    استانمرکزی
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, پارکینگ, فروش اینترنتی, فضای باز, مناسب برای کودکان, ارسال رایگان

✔از جدیدترین محصولات شرکت الماس پنل میباشد که مورد استقبال معماران و طراحان زیادی قرار گرفته است.
ازجمله ویژگی های این حفاظ های ساخت شرکت الماس پنل جنس مقاوم فولادی یکپارچه با تنوع طرح ،متناسب با هارمونی نما و مانع از جلوگیری عبور نور به داخل ساختمان میباشد.
همچنین استفاده از رنگ های الکترواستاتیک مقاوم در برابر عوامل جوی تمایز حفاظ ها را دوچندان میکند.کلیه این حفاظ ها مورد تایید نیروی انتظامی و سازمان نظام مهندسی واقع شده است.
⚫قیمت حفاظ پنجره با توجه به متریال و جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می شود. حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استیل پنجره و حفاظ پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی تولید می شود.
✅ برای مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر و استعلام قیمت پیام بدهید
✅جهت مشاوره رایگان و سفارش می توانید با شماره های درج شده در اگهی تماس بگیرید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما جهت انتخاب مناسب ترین درب فلزی برای ساختمان شما هستند
☚آدرس: اراک – شهرک صنعتی شماره یک – خیابان سازندگان – الماس پنل

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه